Branduri precum Twitter sau Istagram sau toate în comun o calitate. Potrivit Business Insider, antreprenorii din spatele lor fac un singur lucru foarte bine.
Ce anume? Ei se concentrează pe o singură idee și pe executarea de excepție a acesteia. Nu ai nevoie de o idee ultra complex, multifațetată pentru a avea success pe piață, ci antrprenorii ar trebui să alegă o singură parte și să încerce să o realizeze cât mai bine pe aceasta.
Unele dintre cele mai mari companii din zilele noastre, de altfel, spun specialiștii, au pornit de la o idee simplă, de bază.
Antreprenorii care le-au pus bazele au încercat, în primul rând să stabilească un pricipiu de funcționare al afacerii foarte simplu. De exemplu, Twitter a pornit de la întrebarea cum ar putea oamenii să împărtășească pe scurt ce fac la un moment dat. Rețeaua de socializare este în continuare extrem de ușor de folosit.
În cazul Instagram, site denumit inițial de fondatorii săi Burbn, se voia a fi o combinație între Foursquare și Flickr. Era prea complicat, prin urmare creatorii lui, Kevin Systrom și Mike Krieger au decis să simplifice totul și să se rezume la un simplu postat de imagini în câteva secunde. Au relansat Instagram în 2010 și pentru două ore de la relansare, serverele au căzut din cauza traficului prea mare.
Simplitatea devine, astfel, potrivit Business Insider, cheia succesului. O idee de afaceri simplă, accesibilă, ușor de folosit de către consumatori va avea o durată de viață, cu siguranță, mai mare.