Cum să folosești Instagram pentru business

Dacă ai un business la început de drum, Instagram poate fi un bun mod de promovare. Există mai multe metode prin care îți poți face compania cunoscută pe Instagram. În acest articol, ți le vom prezenta pe cele mai eficiente.

1.   Folosește #hashtag-ul

Spre deosebire de alte rețele, pe Instagram este încurajată folosirea hashtag-ului, chiar în mijlocul unui mesaj de conținut, atâta timp cât acest hashtag este motivat. Folosind un număr mare de hashtag-uri în fiecare post, vei fi în avantaj.

Twitter, spre exemplu, recomandă folosirea a maximum două hashtag-uri per tweet. Cu cât folosești mai multe hashtag-uri pe Twitter, cu atât puterea acestora scade. Cu Instagram, lucrurile stau complet diferit. Fiecare hashtag individual te va conecta cu ceilalți utilizatori care l-au folosit. Asa că, atunci când postezi ceva, folosește cel puțin trei hashtag-uri care sunt relevante pentru mesajul postării și pentru brand-ul tău.

Pentru a nu păstra estetica și autenticitatea mesajului transmis, cel mai bine este să folosești hashtag-urile într-un comentariu, sub imagine. În acest fel, conținutul scris nu va părea aglomerat și nu va da impresia că este un text publicitar.

Un alt aspect important este acela de a posta cât mai repede hashtag-urile, deoarece primele secunde în care postarea ta apare online sunt vitale.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •