Compania de training și consultanță Valoria vizează triplarea cifrei de afaceri, în 2019

Compania de training si consultanta Valoria vizeaza triplarea cifrei de afaceri, in 2019

Valoria, companie care oferă servicii de training, consultanţă şi Executive Coaching, are obiective ambițioase în 2019. După ce în anul 2018 a înregistrat o triplare a cifrei de afaceri, Valoria țintește păstrarea aceluiași ritm susținut de creștere și în acest an.

Cu o experiență cumulată în training și consultanță de peste 75 de ani, în proiecte derulate atât în țară, cât și în străinătate, echipa de experți de la Valoria a colaborat în 2018 cu firme având o cifră de afaceri cumulată de 500 milioane de euro.

Prin diversificarea serviciilor de training și consultanță, creșterea numărului de clienți și valorificarea oportunităților din piață, compania vrea să fie un jucător puternic pe segmentul serviciilor adresate echipelor de conducere ale companiilor din România.

În anul 2019, Valoria va lansa un produs de training destinat perfecționării abilităților echipelor de management numit Key Performance Factor. Adresat managerilor din companiile antreprenoriale și multinaționale Key Performance Factor se remarcă prin experiența excelentă de învățare, conversia rapidă și aplicabilitatea practică, dar mai ales prin aportul direct la creșterea performanței echipei.

„Vedem un interes din ce în ce mai mare în cadrul companiilor antreprenoriale din România pentru pregătirea angajaților. Companiile multinaționale au procese de training structurate, aliniate obiectivelor de afaceri și celor de carieră ale angajaților. Dar în ultimii ani am observat și în rândul companiilor antreprenoriale atenția pentru a structura mai clar procesele de pregătire și dezvoltare (Learning & Development). În acest context, Key Performance Factor este un produs de training care se pliază excelent pe nevoile de evoluție ale echipelor de manageri din cadrul companiilor din România”, spune Elena Badea, Managing Director, Valoria.

În anul 2018, Valoria a realizat și lansat nouă studii foarte relevante pentru mediul de afaceri local. De la Barometrul digitalizării în companiile din România, la studiul Tendințe și provocări în HR, sau la Barometrul centrării pe client, toate cercetările au devenit repere importante pentru oamenii de afaceri, deoarece le oferă informații pentru a înțelege modul în care evoluează mediul de business local. În 2019, compania își propune să continue realizarea de studii, pe temele deja tradiționale, dar și pe teme noi.

”Ne-am bucurat să aflăm din interacțiunile cu clienții noștri că programele de training livrate de echipa Valoria au contribuit la creșterea eficienței angajaților cu 55-70% și la creșterea loialității acestora față de organizație cu 80-90%”, mai spune Elena Badea, Managing Director, Valoria.

Despre Valoria

Valoria Business Solutions este o companie de consultanță, training, și coaching. Misiunea companiei este aceea de a transforma în valoare potențialul echipelor și organizațiilor. Competența, încrederea, inovația și pasiunea sunt valorile pe care echipa Valoria le susține prin tot ceea ce face. Experții noștri cred în oameni și în aspirația lor de împlinire personală și profesională și în dorința lor de a-și accelera potențialul. Membrii echipei Valoria sunt implicați în proiecte de mentorat, de business coaching și de sustinere a antreprenoriarului și educației antreprenoriale în România. Aflați mai multe despre noi pe: www.valoria.ro.

Citește și: HR Club anunță Gala Premiilor de Excelenţă în Resurse Umane – 2019