Intesa Sanpaolo Bank o numește pe Gabriela Simion în funcția de Director General Adjunct și Șef al Diviziei de Retail

Intesa Sanpaolo Bank o numeste pe Gabriela Simion in functia de Director General Adjunct

Intesa Sanpaolo Bank, subsidiara din România a Grupului Intesa Sanpaolo – lider în Italia și unul dintre cele mai solide grupuri bancare din Europa – o numește pe Gabriela Simion în funcția de Director General Adjunct și Șef al Diviziei de Retail, urmând procedura de autorizare din partea Băncii Naționale a României.

În noua poziție, Gabriela Simion va fi responsabilă de Divizia de Retail, coordonând departamentele Small Businesses, Persoane Fizice, Multichannel & CRM, Gestionarea Rețelei și biroul Customer Satisfaction.

Având o foarte bună înțelegere și cunoaștere a industriei bancare, Gabriela Simion aduce peste 20 de ani de experiență în retail banking, business development, gestionare clienți și produse de creditare. Anterior, a deținut funcții de conducere în mai multe instituții și grupuri financiare, unde a coordonat echipe importante, precum și portofolii mari de clienți și produse.

Intesa Sanpaolo Bank are actualmente o cotă de piață de aproximativ 2%, fiind în prezent a 15-a bancă din România, după volumul de active. Cu un portofoliu care acum încorporează 55.000 de clienți de retail, reprezentând în acest moment 40% dintre activele și pasivele băncii, Intesa Sanpaolo Bank se concentrează în 2019 pe consolidarea strategiei de piață, astfel încât să se adreseze cu o ofertă competitivă de produse și servicii financiare tuturor tipurilor de clienți – retail, corporate și IMM.

Grupul Intesa Sanpaolo

Intesa Sanpaolo este unul dintre cele mai mari grupuri bancare din Europa și lider în Italia pe toate zonele de business (retail, corporate și wealth management). Grupul oferă servicii către 11,9 milioane de clienți, printr-o rețea de peste 4.200 de agenții, distribuite pe toată suprafața Italiei, având cote de piața de peste 12% în majoritatea regiunilor țării.

Intesa Sanpaolo are o prezență internațională strategică, cu aproximativ 1.100 de sucursale și 7,5 milioane de clienți, inclusiv filialele care activează în sectorul bancar comercial în 12 țări din Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa de Nord, și o rețea internațională de specialiști care sprijină clienții corporate în 25 de țări, în special în regiuni unde activează companii italiene, precum SUA, Brazilia, Rusia, India și China.

Citește și: Flanco promovează noi membri în echipa de Senior Management