Află despre ultimele tendințe în marketing și comunicare la SMART Marketing

de Iulia Cimpoeru

BusinessMark, în parteneriat cu Biroul Cannes Lions România, organizează evenimentul „SMART Marketing”, unde se vor discuta ultimele tendințe din marketing și comunicare, cu focus pe zona digitală . „SMART Marketing” se va desfășura în zilele de 30 septembrie si 1 octombrie 2015 la Hotel Radisson Blu din Bucuresti.

În prima zi a evenimentului specialiști din marketing și comunicare vor vorbi despre practicile și tendințele din acest domeniu.

Se vor discuta următoarele teme:

  • Cum ne conturăm o strategie de content marketing adaptată obiectivelor companiei?
  • Content by storytelling
  • Social media. Tips & tricks pentru optimizarea strategiei de Facebook, LinkedIn, Google+, YouTube, Instagram
  • Cum creăm strategia de content marketing în social media
  • Cum analizăm și măsurăm eficiența campaniilor de social media
  • Cum creștem în mod eficient traficul pe site-ul de companie?
  • SEO strategies. Care sunt cele mai frecvente greșeli?
  • Soluții SEO la îndemâna ta, budget free
  • Campaniile de search și importanţa lor pentru creșterea business-ului
  • Campaniile de remarketing
  • Newsletter & Direct mailing. Cum ne construim strategia?
  • Display advertising – costuri vs. eficienţă. Care sunt opțiunile pe care le avem pentru o campanie de display advertising?

Temele vor fi dezbătute de specialiști în domeniu precum:

  • Andreea Mihai, Marketing Director, Carrefour România
  • Mihaela Mureșan, Deputy Marketing Manager SEE, IKEA SEE (Croaţia, România, Serbia, Slovenia), IKEA Group
  • Natalia Stroe, Head of Marketing & Business Development, Coca-Cola Hellenic România
  • Elisabeta Moraru, Industry Manager, Google Simona Stoica, Marketing Manager, Lenovo România
  • Aura Cadiş, Senior Project Manager, Horváth & Partners Management Consulting
  • Elena Badea, Associate Director, Head of Branding, Marketing and Communication, EY România
  • Elena Dobre, Digital Marketing Strategist
  • Carmen Soare, Chief Marketing Officer, NN Asigurări de Viaţă
  • Raluca Păuna, Advertising & Brand Manager, Blue Air
  • Felix Tătaru, Președinte, GMP Group; Senior Vice President, IAA
  • Cecilia Tănăsoiu, Managing Director Prometheus – The Group
  • Radu Bătrînu, Marketing Director, Flanco

Cea de a II-a zi a evenimentului va concentra discuții despre trendurile în marketing contemporan, eficiență creativă și branding, dublate de predicții și analize legate de evoluția industriilor de PR, design, packaging și comunicare digitală care vor fi ilustrate cu studii de caz de la  cea mai recentă ediție a Cannes Lions, cel mai reputat eveniment dedicat gândirii creative la nivel global. Evenimentul va reuni speakeri de renume pentru a oferi tips&tricks și studii de caz utile oricărui profesionist din domeniu; printre aceștia se numără:

  • Raluca Iacob, Head of strategy, Publicis si Jorg Riommi, Creative Director, Publicis
  • Catalin Dobre, Executive Creative Director, McCann
  • Vlad Tomei, Mihai Gheorghe, Supersomething
  • Mihai Fetcu, Creative Director, Geometry
  • Alina Buzatu, Head of PR and Strategy, Geometry
  • Alina Damaschin, Creative Leader & Head of Consumer PR, Rogalski Damaschin PR
  • Laurentiu Dumitrescu, Managing Partner, Digital Star – Viitorul brandurilor digitale
  • Teo Migdalovici, Ambasador Cannes Lions

“Spre deosebire de alte evenimente dedicate specialiștilor în comunicare/marketing/advertising, Smart Marketing a fost creat pe baza unui concept ce ține mai degrabă de strategie și viziune de marketing. Ce ne dorim prin acest eveniment este să reunim persoane de referință din industrie pentru a discuta atât despre practicile actuale ale companiilor de pe piața locală, cât și despre trendurile din această sferă, despre viitor și tendințe. Nu am uitat să introducem în agendă și momente utile pentru cei prezenți, sfaturi practice pentru activitatea lor. Dar ce este cu adevărat diferit la acest proiect ține de integrarea strategilor actuale de marketing într-un context al tendințelor, al inovației, al schimbării și adaptării. La finalul evenimentului, ne dorim ca participanții să fie inspirați și pregătiți pentru realizarea unei strategii de dezvoltare pe termen mediu şi lung, a spus Andreea Păun, Manager de Proiect „SMART Marketing”.

„SMART Marketing” va avea loc pe data de 30 septembrie – 1 octombrie 2015, la București, Hotel Radisson Blu. Pentru mai multe detalii accesați site-ul evenimentului.

Evenimentul este organizat de BusinessMark în parteneriat cu Cannes Lions România.