ASEBUSS organizează pe 9 aprilie cursul Evaluating Marketing Opportunities

ASEBUSS organizează pe 9 aprilie cursul deschis Evaluating Marketing Opportunities, informează un comunicat de presă oficial remis Manager Express.

Cursul face parte din noul program MBA orientat către antreprenoriat și va fi susținut de către  Prof. Carmen Bălan.

În cadrul cursului  vei află mai multe despre:

* identificarea oportunităților de marketing;

* criterii de evaluare a oportunităților de marketing;

* valorificarea oportunităților de marketing.

Carmen și-a dedicat întreaga carieră domeniului marketingului, ca profesor și consultant. Cursurile sale îmbină profesionalismul desăvârșit cu care abordează orice proiect, cu stilul alert, dinamic și interactiv. Carmen a oferit consultanță strategică de marketing unor companii cu poziții de top în domeniul distribuției și comerțului cu amănuntul cu produse nealimentare.

A fost membru în consiliul de administrație al unei importante companii producătoare de bunuri electrocasnice.

A participat la programe de pregătire postuniversitara în SUA, la Harvard Business School (Programele CEETP și Colloquium on Participant-Centered Learning – CPCL). S-a implicat în calitate de trainer și/sau consultant în diferite programe internaționale: PHARE, British Know-How Fund și UNCTAD – Trainfortrade.

Program:
18.30-19.00     Prezentarea programului Master of Business Administration (MBA)
19.00-20.30     Cursul demonstrativ Evaluating Marketing Opportunities

Prima serie ASEBUSS MBA a luat startul în 2013, în cadrul primului program orientat către antreprenoriat din România care își propune să aducă un real beneficiu proprietarilor de companii antreprenoriale mici și mijlocii, precum start-up-uri inovative, dealeri, reselleri, mici producători, francizori.

Participarea nu presupune taxa, înregistrarea se face pe bază coordonatelor (companie, poziție) la mba@asebuss.ro. Mai multe detalii pe site-ul oficial al ASEBUSS.