Elena Badea își deschide propria firmă de training și consultanță: Valoria

Elena Badea lanseaza un nou brand in piata de training și consultanta în afaceri – Valoria

După ce a lucrat timp de 24 de ani în corporații globale, iar în ultimul an, a fost Partener & Senior Consultant într-o firmă locală de servicii profesionale, Elena Badea lansează un nou brand în piața de training și consultanță în afaceri – Valoria.

Valoria este o companie de training, consultanță și coaching. Misiunea sa este aceea de a transforma în valoare potențialul echipelor și organizațiilor.

Valoria oferă training pe o gamă diversificată de tematici, de la cele care conduc la antrenarea competențelor funcționale de Excel, Power Point, Power Pivot și Visual Basic, până la cele pe teme de marketing management, change management, project management și management strategic.

Specific acestei companii este faptul că oferă și cursuri prezente mai rar în oferta de training a firmelor de profil, dar foarte cerute de companii. Dintre acestea fac parte: scriere persuasivă cu tehnici de NLP, psihologia leadershipului și psihologia vânzării.

La toate programele din portofoliul Valoria, se poate asigura un sistem de follow up gamificat care, în săptămânile ulterioare cursurilor, să le permită participanților consolidarea cunoștințelor și fixarea comportamentelor noi.

Alături de Elena Badea, din echipă mai face parte și Alexandra Cernian, lector universitar la Facultatea de Automatică și Calculatoare – un trainer cu peste 10 ani de experiență și un profesionist apreciat în mediul academic.

Echipa Valoria urmează să se consolideze cu noi membrii în arii de specialitate relevante pentru companiile din România, ca de exemplu: management financiar, optimizarea proceselor, dezvoltarea afacerii.

“Pe lângă activitatea de business, Valoria va derula proiecte pro bono destinate studenților și tinerilor antreprenori. Vreau să mă implic în continuare în construirea ecosistemului antreprenorial din România, iar Valoria îmi oferă o platformă suplimentară pentru a face acest lucru. Vom face cercetări despre mediul de afaceri local și vom dezvolta parteneriate cu toate organizațiile relevante care împărtășesc această misiune”, spune Elena Badea, Managing Partner Valoria.

Despre Elena Badea

Timp de 15 ani, Elena Badea a fost Director de Business Development și apoi Director de Marketing al unei companii internaționale din BigFour care activează în Romania. Are o vastă experiență în business development, account management, marketing corporativ, operațional și marketing digital. A coordonat 38 de cercetări privind mediul de business și antreprenorial din Romania și s-a implicat în programe de formare și coaching pentru manageri și oameni de afaceri, dar și în proiecte de responsabilitate socială și educație. Publică frecvent articole în presa centrală din România și este invitată ca vorbitor la numeroase conferințe naționale pe teme actuale de marketing și business development.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •