Horațiu Vasilescu a lăsat funcția de Area Business Manager al Adecco pentru a deveni Managing Director al Grupului Teilor

La începutul lunii august, Horaţiu Vasilescu a renunțat la funcția Area Business Manager Central-South-East în cadrul firmei de recrutare şi muncă temporară Adecco România, pentru a deveni Managing Director în cadrul Grupului Teilor, care cu­prinde 14 magazine de bijuterii, un IFN şi o entitate de schimb valutar şi tran­sfer de bani.

Horaţiu Vasilescu, manager cu o experienţă de cinci ani în cadrul firmei de recrutare şi închi­rie­re de forţă de muncă temporară Ade­cco, a fost numit în funcţia de Managing Director al Grupului Teilor, potrivit profilului de LinkedIn al lui Vasilescu.

Vasilescu şi-a înce­put cariera la Valahia In­vestments (dealer Hon­da), unde a fost con­sultant de vânzări timp de câteva luni (oc­tom­brie 2006-mai 2007), după care s-a an­ga­jat în sistemul ban­car. Astfel, din 2007 până în 2010 a lucrat pentru su­cursala din Piteşti a gre­ci­lor de la Em­poriki Bank (actuala Credit Agri­cole), unde ultima po­ziţie a fost cea de rela­tionship manager retail.

Bijuteriile Teilor continuă extinderea

Compania românească de bijuterii Teilor s-a lansat în 1998, în Pitești, și până în prezent 16 magazine. . Compania din Piteşti s-a extins la nivel naţional începând cu a doua jumătate a anului 2013, atunci când a apărut primul magazin în Bucureşti.

În 2015 inaugurat patru noi magazine, două în Bucureşti şi câte unu în Iaşi şi Braşov, şi intenţionează să se extindă în următorul an cu alte patru. Cele patru magazine au fost deschise în AFI Palace Cotroceni, Mega Mall (ambele în Bucureşti), Braşov (Coresi Shopping Resort) şi în Iaşi (Palas Mall), conform Ziarului Financiar.

Potrivit companiei de bijuterii, cele patru noi magazine care urmează să fie inaugurate vor fi în Bucureşti (Promenada Mall), Cluj-Napoca, Constanţa şi Timişoara. Compania din Piteşti s-a extins la nivel naţional începând cu a doua jumătate a anului 2013, atunci când a apărut primul magazin în Bucureşti. Investiţia în magazinul din Băneasa Shopping City a depăşit 200.000 de euro.

În medie, Teilor investeşte aproximativ 1.800 de euro pe metru pătrat în spaţiile destinate magazinelor, care au o suprafaţă între 75 şi 80 de metri pătraţi. În 2014 cifra de afaceri a fost de 20,5 milioane de lei, cu 48% mai mare decât în anul 2013.

(Foto: Horațiu Vasilescu Facebook)

  •  
  •  
  •  
  •  
  •