Cum arată marketingul B2C eficient acum?

Cum arata marketingul B2C eficient acum?

Pe măsură ce mai mulți consumatori fac cumpărături online, multe companii își pivotează strategiile de marketing pentru a se concentra pe canalele digitale. Dar marketingul inteligent necesită acum mai mult decât simpla realocare a resurselor pentru comerțul electronic. Mesajele care au funcționat anul trecut ar putea da tonul greșit consumatorilor care navighează acum prin incertitudinii sociale și economice.

Startup versus microîntreprindere: Ce ar trebui să construiți?

Pentru a adăuga provocărilor, așteptările consumatorilor privind experiența clienților sunt în creștere pentru cumpărăturile online. În același timp, schimbarea comportamentului consumatorului este un element care aduce confuz algoritmilor de control al fraudei, ceea ce crește riscul ca clienții să aibă o experiență proastă la plată. Și, în multe cazuri, experiențele digitale sunt singura modalitate prin care mărcile pot interacționa cu clienții lor, scrie business.com.

În mod clar, miza este mai mare ca niciodată pentru a obține datele de contact digitale ale clienților. Pentru a crea mesaje eficiente și pentru a asigura o experiență de cumpărături de succes, cheia este să puneți oamenii – clienții dvs. pe primul loc.

O trecere rapidă la marketingul digital

Multe întreprinderi mici din SUA se adaptează rapid la noile condiții de piață. Un studiu realizat în iunie de Viamedia cu privire la întreprinderile mici și agențiile locale la nivel național a constatat că 83% și-au schimbat marketingul ca răspuns la pandemie, în timp ce 46% ofereau promoții și stimulente pentru a genera venituri.

În general, bugetele de marketing au crescut la un nivel record în timpul pandemiei, deoarece brandurile au încercat să construiască conștientizarea, să empatizeze cu consumatorii și să păstreze clienții. Cheltuielile de marketing ca procent din bugetele companiilor americane au crescut la 12,6% în luna mai, de la 11,3% în ianuarie, potrivit unui sondaj CMO de la Universitatea Duke. Cheltuielile de marketing ca procent din veniturile companiei au crescut la 11,4% în luna mai, în creștere de la 8,6% în ianuarie.

Aceste cifre sunt cele mai mari de când Duke a început sondajul în 2008, ceea ce sugerează două lucruri. Unul, marketingul a devenit mai important ca niciodată. În al doilea rând, companiile doresc să își protejeze poziția competitivă, fiind proactive în ceea ce privește marketingul lor. Pe măsură ce consumatorii au devenit digitali, la fel au făcut și strategiile de marketing, iar o mare parte din bugetul mediu de marketing este acum alocat rețelelor de socializare. Respondenții au spus că 23,2% din bugetul lor de marketing a fost cheltuit pentru socializare în luna mai, aproape dublu față de 13,3% cheltuit în ianuarie.

Pentru ca toate aceste investiții sporite în marketing să dea roade, mărcile trebuie să se asigure că mesajele lor sunt corecte. Și după ce această mesagerie actualizată îi aduce pe clienți la magazinul lor, comercianții trebuie să lucreze pentru a evita respingerea accidentală a comenzilor ca fraudă – o experiență care poate alunga definitiv cumpărătorii.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

Mesageria face parte din experiența clientului

Încrederea și empatia contează întotdeauna în marketing, dar acest lucru este și mai adevărat acum, deoarece cumpărătorii caută lucrurile de care au nevoie pentru a menține gospodăriile în funcțiune, pentru a-și proteja sănătatea și pentru a evita un nou val de escrocherii în comerțul electronic.

Într-un raport al lui Edelman bazat pe sondaje efectuate pe mai mult de 12.000 de oameni din mai multe țări din America, Europa, Africa și Asia:

  • 71% au spus că, dacă consideră că un brand pune profitul peste oameni acum, își vor pierde încrederea în acesta pentru totdeauna.
  • 77% au spus că vor ca mărcile să vorbească despre produsele lor într-un mod care arată că sunt conștienți de criză și de impactul acesteia asupra vieții oamenilor.

Din nou, cheia unui marketing B2C eficient acum este centrarea pe clienții dvs. și asta înseamnă să vă întâlniți acolo unde sunt acum: să petreceți mult timp acasă sau să lucrați în afara casei în condiții de stres. Pe măsură ce vă actualizați marketingul, luați în considerare:

Prezența dvs.: Clienții se așteaptă la o experiență perfectă pe toate canalele și platformele, deci asigurați-vă că mesajele actualizate de pe site-ul dvs. se extind la canalele dvs. sociale, de e-mail și alte canale. Examinați tot conținutul din canalul dvs. de marketing pentru a face ca piesele viitoare să se alinieze la noile mesaje ale magazinului dvs.

Limba și vizualul dvs.: Magazinul dvs. conține imagini ale unor grupuri mari de oameni? Prezentați produse perfecte pentru petreceri, croaziere sau reîntoarcerea la școală? Aceste elemente trebuie actualizate pentru a le arăta clienților că sunteți conectat la realitatea lor.

Citește și: Generația Z consideră că beneficiile sunt mai importante decât salariul

Valorile dvs.: brandul dvs. are un angajament special față de o cauză? Faceți vizibil acest lucru în marketingul dvs. Oamenii caută acum interacțiuni semnificative cu mărcile, iar cumpărăturile cu un comerciant care susține o cauză care le place este o modalitate de a face acest lucru.

Sursa foto: Unsplash

  • 3
  •  
  •  
  •  
  •