Agenția Tudor Communication anunță cooptarea în echipa sa a Oanei Despa, jurnalist cu experiență de peste 23 de ani în televiziunile generaliste și de știri.
Oana Despa va ocupa poziția de Director de Relații Publice și Comunicare, în cadrul companiei. În această calitate, Oana Despa va fi responsabilă de planificarea, controlul și coordonarea tuturor activităților de comunicare ale firmei, cu accent pe relațiile publice.
“Tudor Communication are la baza conceptul de Brand Journalism, astfel încât, cooptarea Oanei Despa, cu o bogată experiență în management jurnalistic, a fost firească. În acest moment, echipa ajunge la un număr șase persoane, urmând ca până la finele anului, să ne extindem serviciile prin lansarea unei aplicații inovatoare”, explică Mihaela Tudor, CEO-ul Tudor Communication.
În cei 23 de ani de presă, Oana Despa a fost reporter, șef al secțiilor Investigații și Eveniment și editor-general. A lucrat în trusturile de presă Intact și Digi.
Oana Despa este dublu licențiată, în Drept și Filologie, și are cursuri de specialitate în Jurnalism de Investigație – la Reuters Institut și în Energie – la London Institut of Energy.
Tudor Communication fost fondată în 2012 de către Mihaela Raluca Tudor, fostă jurnalistă și ea. În cei opt ani de activitate a firmei, aceasta a avut, printre clienți, Clinicile Dr. Leahu, Pegas, Red Angus sau EVO MCBA. A fost implicată în organizarea de evenimente importante precum „Parsifal”, la Ateneu, sau Balcaniada de echitație. În 2018, a avut o cifră de afaceri de aproximativ 260.000 de euro.
Agenția de PR TUDOR Communication este câștigătoarea premiului Small Consultancy of the Year 2018, în cadrul celei de-a XVI-a ediție a Galei PR Awards.
Citește și: Mondelez România va avea un nou Director General