Ce îi face pe clienți fericiți?

Ce îi face pe clienți fericiți?

Relaţia dintre clienți şi angajaţii aflați la interfața companiilor, în Front Office, cei cu care clientul intră prima dată în contact este de o importanță vitală. Pentru client, acești angajați reprezintă compania. Pentru el, nu contează cât de bun e managerul sau ce strategie are compania, ci doar felul în care angajatul companiei se ocupă de el, de rezolvarea nevoilor și problemelor sale pentru care a apelat la acea companie.

Angajatorii investesc atât timp, cât și resurse financiare pentru ca angajații lor să-și poată lua în serios rolul de amplificatori ai unei imagini pozitive a companiei. Investiţia în aceștia înseamnă, implicit, şi îmbunătățirea calității serviciilor oferite.

La fel de importante sunt şi instruirea angajatului, din punctul de vedere al bunelor maniere, al tenacității și al organizării, cât şi investiţia în sănătatea dentară a acestuia. Un zâmbet frumos și sănătos este mereu un atu pe care angajații îl pot folosi în relaţia cu clienții. Pentru că aceştia din urmă își pot da seama că în spatele telefonului este o persoană care zâmbeşte, care are un zâmbet sănătos de care este mulţumită, sau pot remarca aceste aspecte, în timpul unei întâlniri, face to face.

La clinicile Dr Leahu, Customer Service înseamnă că:

  • doctorii, asistentele sau recepționiştii te întâmpină prietenos; te ascultă calm și-ți răspund la întrebări; te fac să te simți respectat; pe pun pe primul loc, îți arată că, în primul rând, le pasă de sănătatea ta dentară;
  • se fac planuri de tratament alternative pentru fiecare buzunar, se dau explicații pe înțelesul fiecărui pacient, se ascultă păsurile, se alocă timp pentru înlăturarea nelămuririlor şi ajutor în depășirea temerilor;
  • se discută devizul cu pacientul; se agreează, de comun acord, termenele de plată; se explică semnificația fiecărei sume din deviz;
  • avem o birocrație minimală;
  • avem proceduri simple și rapide, puține hârtii şi un timp de așteptare redus;
  • suntem flexibili și profesionişti;
  • căutăm mereu soluții care răspund cât mai bine nevoilor tale;
  • folosim un limbaj adecvat, pe înţelesul tuturor;
  • vorbim astfel încât să fim corect înțeleși de către orice client; suntem grijulii, politicoşi, respectuoşi;
  • limbajul nostru non-verbal este menit să îţi mărească starea de siguranță; îţi susținem privirea, te ascultăm activ, ne implicăm.

Investiţia în angajaţi este drumul către progres. Pregătirea şi instruirea acestora dezvoltă şi îmbunătăţeşte calitatea serviciilor oferite, cu efecte pozitive în creșterea satisfacției clienților.

Ne propunem să devenim partenerul companiilor interesate de sănătatea dentară a angajaţilor, oferindu-le acestora posibilitatea de a introduce în pachetele de beneficii pentru angajaţi şi un abonament pentru îngrijirea dentară. Înscrie-te: www.cliniciledrleahu.ro.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •