Sunteți proprietar de afaceri, freelancer sau dezvoltator? Dacă da, există șanse mari să aveți un site al brandului personal. Dacă nu știți, aceste site-uri sunt, în esență, pagini care conțin informații despre o singură persoană, iar acea persoană își comercializează serviciile sau bunurile pe care le oferă.
Există o mulțime de avantaje pentru utilizarea unui brand personal pentru a vă dezvolta cariera. Pentru început, site-ul dvs. web va acționa ca un CV. Dacă cineva dorește să știe ce ați realizat în trecut, puteți să-i trimiteți site-ul dvs. care conține o listă cuprinzătoare a mărturiilor dvs. și a lucrărilor pe care le-ați făcut.
În ciuda avantajelor de a avea un brand personal, majoritatea oamenilor au dificultăți atunci când vine vorba de a-i determina pe ceilalți să se angajeze cu site-ul sau cu afacerile lor. Iată ce puteți să faceți pentru a crește implicarea.
Înțelegeți-vă publicul țintă
Proprietarii de companii știu că trebuie să înțelegeți publicul țintă atunci când dețineți un magazin online, dar aceleași reguli se aplică și brandurilor personale. Când doriți să vă dezvoltați site-ul, trebuie să vă gândiți la obiectivul paginii dvs.
Doriți ca potențialii clienți să vă găsească site-ul și să vă trimită un e-mail cu o ofertă de muncă? Scopul dvs. este să vă conectați cu alți experți în încercarea de a începe un nou proiect? Gândiți-vă la persoanele pe care vreți să le atrageți pe site și produceți conținut și material de marketing care să rezoneze cu acest public țintă.
Citește și: Cum să folosești LinkedIn să îți promovezi brandul personal
De exemplu, dacă sunteți un scriitor independent, știți că cea mai mare parte a clienților dvs. nu au timp sau nu au abilitățile necesare de a scrie. În acest caz, puteți produce materiale de marketing în care să arătați cum un conținut plictisitor și lipsit de viață se poate transfora în ceva uimitor.
Când știți tipul de public pe care doriți să-l accesați, afacerea devine pe termen lung mult mai ușor de gestionat. Dacă doriți să aflați mai multe despre publicul țintă, vă puteți referi la analizele de piață, precum și la statistici de e-mail și social media, scrie business.com.
Conectați-vă cu experți din industria dvs.
Credeți sau nu, există o mulțime de experți din industria dvs. gata să se angajeze cu marca dvs. Doi noi profesioniști se alătură platformei profesionale de social media, LinkedIn, în fiecare secundă. Datorită unui număr mare de oameni care utilizează acest site web și a multor altora, puteți găsi cu ușurință persoane care au aceleași interese și experiențe.