LinkedIn poate crea conexiuni profesionale importante, îți poate dezvolta afacerea și poate să îți promoveze brandul într-o manieră foarte simplă și eficientă.
Când specialiștii în marketing se gândesc la platformele de socializare, LinkedIn este de obicei un instrument uitat de mulți dintre ei. Asta deși are milioane de membri din întreaga lume. Utilizat corect, LinkedIn este o platformă foarte eficientă care îți crește afacerea, este promotor al brandului tău. Mai mult, este un mijloc excelent de a face reclamă serviciilor și bunurilor oferite pentru noi persoane din publicul tău țintă.
Profesioniștii din mediul de afaceri se bazează pe LinkedIn pentru a își construi o rețea de oameni și pentru a-și promova brandul, dar aceste obiective pot fi atinse numai dacă platforma este utilizată corect. Dacă ai un cont de LinkedIn inactiv, neoptimizat sau neglijat, acest lucru scade șansele de a realiza conexiuni importante, și implicit de a îți promova brandul. Mai mult, cei care îți vizitează profilul de LinkedIn vor rămâne cu impresia că nu ești adeptul tehnologiei și nu ești la curent cu ultimele noutăți din domeniu, scrie business.com
Citește și: Cum să faci bani cu ajutorul LinkedIn
Cum să folosești LinkedIn să îți promovezi brandul personal
Să construiești relații autentice online este ușor când ai o strategie de marketing offline bine pusă la punct. Pentru că LinkedIn se concentrează pe profesioniști și crearea conexiunilor, platforma oferă oportunitatea îți face cunoscut brandul, fără a deveni insistent. Procesul este natural și atrage publicul.
Să fii activ pe LinkedIn îți face brandul cunoscut și arată că ești activ în mediul online. Te poziționează ca lider în industria ta și promovează abilitățile de antreprenor. Cu cât este mai credibil brandul tău, cu atât este mai ușor să-ți convingi publicul că ești cea mai bună alegere pentru serviciile sau bunurile de care au nevoie.
Citește: 10 greșeli pe care le fac românii pe LinkedIn