Cosmetic Plant aduce din nou România pe podiumul de la World Quality Selections, la Bruxelles [P]

Cosmetic Plant si-a adaugat la palmaresul de noua premii internationale inca trei medalii

De curând, Cosmetic Plant și-a adăugat la palmaresul de nouă premii internaționale încă trei medalii, una de aur și două de argint, pe care le-a obținut la cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume, World Quality Selections, organizat de către Monde Selection, la Bruxelles.

O nouă confirmare a calității produselor și ingredientelor Cosmetic Plant a venit anul acesta, în mai, de la World Quality Selections. Trei produse, care fac parte din noua gamă superioară FaceCare, lansată în noiembrie 2019, au primit recunoașterea calității și a inovației de la cei mai importanți experți în domeniu la categoria ”Cosmetics and Toiletries”:

  • Medalia de aur – 4D – Ser antirid concentrat cu acid hialuronic 4D & extract de ceai verde;
  • Medalia de argint – Cremă hidratantă matifiantă cu CBD (canabidiol) & pudră din orez organic;
  • Medalia de argint – Cremă antirid revitalizantă cu Olea Vitae & ulei de măsline organic.

Produsele premiate au în componență trei ingrediente inovatoare care au cântărit mult în decizia finală a juriului: acidul hialuronic 4D – o combinație revoluționară a patru tipuri de acid hyaluronic cu mase moleculare diferite, care îi oferă o eficiență superioasă pentru că acționează în diferite straturi ale pielii; CBD (canabidiol) – principiu activ din extract de Cannabis Sativa (cânepă) încapsulat în niozomi pentru o eficiență maximă; Olea Vitae PLF – un ingredient inovator premiat cu Medalia de aur pentru inovație în cadrul In-Cosmetics Global 2019, primul „ulei celular” obținut din celule stem din muguri de măslin sălbatic.

Un criteriu important de evaluare a fost și ambalajul inovator al produselor din noua gamă, ambalaj distinct atât din punct de vedere al designului, cât și prin aplicarea unor finisări speciale: “Noul packaging este o prelungire în design a noului statement de brand Cosmetic Plant, exprimat prin sloganul Embrace your nature. Mai exact, este expresia vizuală simbolică a modului prin care potențialul plantelor este “îmbrățișat”, activat de cercetarea științifică continuă, pas cu pas, picătură cu picătură, de aproape 30 de ani”, Ramona Văsar, Agenția Kumpania.

Te-ar putea interesa și: Un startup IT românesc lansează serviciu de monitorizare a sănătăţii angajaților

  • 1
  •  
  •  
  •  
  •