3 greșeli de marketing pe care să le eviți dacă începi o nouă afacere

3 greșeli de marketing pe care să le eviți dacă începi o nouă afacere

Să începi o nouă afacere e o experiență interesantă. Strategia de marketing pe care o adopți va juca un rol crucial în succesul companiei tale. Atunci când majoritatea oamenilor se gândesc să înceapă o afacere, de multe ori se gândesc mult prea departe. Într-adevăr, e important să gândești pe termen lung, însă cel mai important este să gândești pe termen scurt, asta cel puțin în cazul strategiei de marketing.

Ai nevoie de un site complet pentru marketing

Prima greșeală pe care mulți antreprenori o fac este să creadă că trebuie să aibă o pagină web completă pentru a începe strategia de marketing. Un nou trend printre startupuri este să creeze o pagină „coming soon” pentru potențialii săi clienți.e

O astfel de pagină este un mod de a oferi clienților o idee despre ce ai de gând să faci. De multe ori credem că e imposibil să promovezi ceva ce nu există încă, dar asta nu e adevărat.

Nu uita de o pagină de contact

Suprinzător, mulți proprietari de noi afaceri uită de acest aspect crucial al site-ului. Nu contează că lansezi o pagină de „coming soon” sau un website complet din prima zi a afacerii. Trebuie să facilitezi comunicarea clienților cu compania ta.

Sunt multe pagini de găzduire gratuite sau premium pentru site-ul tău. Aceste template-uri îți dau libertatea și flexibilitatea să construiești o pagină de contact așa cum vrei tu, astfel încât clienții să poată comunica dacă au nevoie de ajutor cu privire la un produs sau serviciu. Poți de asemenea să afli ce fel de nemulțumiri au clienții tăi astfel încât să o rezolvi rapid.

Paginile de contact sunt relevante pentru că sunt un mod de a interacționa și de a fi în legătură cu oamenii care îți cumpără produsul sau serviciile, putând să îți creezi o bază de date.

Strategia asta poate deschide multe uși privind noi produse pe care le testezi și astfel vei avea o audiență care îți va oferi feedback cu privire la implementarea de noi produse sau servicii.

Nu îți fie frică să experimentezi

Când oamenii încep să facă marketing pentru site-ul lor pentru o audiență mai largă, de multe cred că modul lor de a face lucrurile este cel corect. Trebuie să fii capabil să te conformezi în legătură cu ce doresc clienții și să efectuezi teste separate pe campania de marketing prin e-mail și pe anunțurile de pe site pentru a afla ce așteaptă clienții tăi de la brand-ul tău.

De exemplu, dacă ai un site despre conținutul de marketing și continui să intri în contact cu bloggeri iar aceștia nu răspund, poate e timpul să te gândești la altă strategie. Poți efectua teste separate cu două campanii publicitare. Una cu listă de verificare gratuită și una cu un acces la u webinar de SEO, de exmplu, ca să vezi care dintre anunțuri primește mai multă atenție.

Ideea este că uneori trebuie să schimbi tactica în funcție de reacția pblicului și utilizezi datele analitice pentru a stabili cum să îți urmezi modelul de afacere.