4 tactici care conduc la succesul unui eveniment B2B

4 tactici care conduc la succesul unui eveniment B2B

3.      Continuarea experienței din timpul evenimentului cu follow-up personalizat

Experții au remarcat că personalizarea comunicării post-eveniment poate avea un impact mai mare asupra implicării participanților și posibilei conversii. Un exemplu de strategie eficientă după eveniment este trimiterea unui rezumat personalizat al evenimentului fiecărui participant. De exemplu, se poate trimite un newsletter care evidențiază sesiunile la care au participat și care le permite accesul la conținut suplimentar pe baza actiunilor din aplicație de dinainte și din timpul evenimentului. Mai mult, în loc să se trimita un sondaj participanților pentru a-i întreba cum le-a plăcut evenimentul, organizatorii ar putea colecta aceste date în timpul evenimentului prin intermediul aplicației mobile.

4. Generarea de oportunități post-eveniment

Este bine să nu pornim de la presupunerea că participanții la un eveniment sunt pregătiți să vorbească cu cei din vânzări. Iată de ce companiile B2B se concentrează doar pe inițierea unei conversații cu reprezentanții companiilor la eveniment pentru a determina generarea de leaduri.

Vestea bună este că tehnologia evenimentului joacă un rol foarte important, deoarece ne ajută să vedem comportamentul participantului, să cuplăm aceste informații cu toate celelalte cunoștințe pe care le avem deja și să acționăm. Este esențială captarea datelor semnificative în jurul interacțiunilor dintre participanți.

Abilitatea de a capta adevărata natură a interacțiunii și de a putea acționa cât mai repede posibil cu privire la următorul pas determina rata de conversie. Asfel se ajunge la o colaborare strânsă cu departamentul de vânzări pentru a analiza informația și pentru a genera leaduri, pe baza informațiilor primite în aplicație de la participanții la eveniment. Odată făcut acest lucru, odată ce ați stabilit acțiunile de follow up în CRM, următorul pas este stabilirea intâlnirilor de afaceri și începerea urmăririi evoluției lor.

Foto: Pixabay

Citește și Virtualizarea cumpărăturilor în România