Ce îți trebuie pentru creșterea vânzărilor în 2020

Ce iti trebuie pentru cresterea vanzarilor in 2020

Creșterea vânzărilor în afacerile business-to-business (B2B) are la bază un proces minuțios de pregătire care pornește de la analiza rezultatelor din anul anterior, a proceselor care nu au funcționat și a celor care au funcționat remarcabil de bine, a oportunităților din piață și a comportamentelor de cumpărare ale clienților.

Procesele de vânzare sunt mai eficiente atunci când au la baza tactici concepute cu atenție pentru a ghida prospecții prin diversele etape ale procesului de cumpărare. Iată care sunt cele cinci elemente esențiale care, prin impactul lor asupra eficienței, conduc la creșterea vânzărilor în 2020.

Citește și: 4 tactici care conduc la succesul unui eveniment B2B

Un sistem de CRM bine corelat cu etapele procesului de vânzare

Platformele de management al relațiilor cu clienții (CRM) sunt utile mai ales dacă au structura corectă pentru a susține eforturile reprezentaților de vânzări și nu creează presiune administrativă suplimentară care grevează timpul acestora. Alegerea sistemului CRM potrivit permite reprezentanților care se ocupă cu activitatea de business development să adune eficient informații de calificare și să desfășoare rapid activitățile de prospectare. Platforma de CRM trebuie să ajute la formalizare a modului în care echipa de vânzări ajunge la prospecți și îi transformă în clienți. Cel mai important lucru este să ne asigurăm că metoda folosită este una eficientă din punct de vedere al costurilor și eficace în ceea ce privește obținerea tipului potrivit de clienți pe termen lung.

Un sistem inteligent de calificare a prospecților

Ce califică un potențial client? În ce moment un potențial client devine un prospect și un prospect devine pregătit pentru  închiderea vânzării? Funcția de business development necesită procese clare pentru calificarea potențialilor clienți. Trimiterea necalificată a prospecților către echipa vânzări conduce la o pierde de timp prețios. Procesele de calificare a potențialilor clienți sunt cele asupra cărora echipele de marketing, business development și vânzări necesită o înțelegere unitară.

Un portal central de gestionare a conținutului

Echipa de vânzări folosește o mulțime de materiale colaterale și conținut pentru a educa prospecții și pentru a califica oportunitățile. Adesea găsirea acestor materiale forțează reprezentanții de vânzări să piardă timp prețios în căutarea celor cu conținut adecvat pentru fiecare tipologie de clienți prospecți.

Citește și: Oamenii cumpără de la oameni și în B2B

  • 16
  •  
  •  
  •  
  •