Strategii de marketing B2B pentru creșterea explozivă a vânzărilor

Strategii de marketing B2B pentru cresterea exploziva a vanzarilor

Dacă sunteți ca mulți proprietari de afaceri, obiectivul dvs. este să generați mai multe vânzări, oportunități și implicare pe platformele de marketing. Obiectivele dvs. specifice vor depinde de industria dvs. și de tipul de activitate. În general, există două tipuri de companii: B2B și B2C.

B2C reprezintă „business to consumer”. Companiile B2C creează produse sau servicii pentru persoane fizice. Gândiți-vă la magazinele de îmbrăcăminte, comercianții cu amănuntul pentru aprovizionarea cu animale de companie, Netflix sau orice loc care oferă un produs sau serviciu fizic pentru o persoană, scrie business.com.

Celălalt tip de companie este B2B, sau „business to business”. Aceste organizații creează produse sau servicii pentru companii sau organizații. Printre exemple se numără marketingul prin email, suportul chat-urilor live și companiile tematice.

Există un teren de mijloc în care una dintre aceste cazuri s-ar putea transfera către cealaltă. De exemplu, proprietarul unui blog personal poate căuta o companie tematică pentru site-ul lor web. Dar rămâne faptul că produsul este conceput pentru a ajuta marca și, în consecință, ajută individul.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

Astăzi vom analiza mai multe strategii de marketing B2B pe care le puteți utiliza pentru a vă crește brandul.

1. Înțelegeți-vă clienții.

Companiile B2B se concentrează pe ajutorul altor companii în locul consumatorilor individuali, așa că este vital să înțelegem industria pe care doriți să o vizați.

Imaginați-vă că încercați să vă promovați produsul sau serviciul atunci când nu aveți idee cu ce probleme se confruntă alte companii și ce speră să obțină. Nu veți avea o soluție ușoară atunci când nu înțelegeți problema.

Din fericire, există o mulțime de modalități prin care puteți începe să cercetați publicul dvs. astăzi. Vă sugerăm să începeți examinând formularele de feedback și satisfacție ale clienților. Puteți afla multe despre publicul dvs. uitându-vă la ce au de spus reprezentanții companiei.

De exemplu, dacă afacerea dvs. creează teme pentru alte site-uri web, iar o plângere comună este aceea că nu există suficiente modele din care să alegeți, ați descoperit un punct de durere. Publicul dvs. dorește varietate, astfel încât furnizarea acestui factor vă va ajuta să vă dezvoltați afacerea. Creați teme noi și prezentați-le și nu uitați să subliniați numărul de teme disponibile în materialele dvs. de marketing.

Pe măsură ce aflați mai multe despre companiile care vă folosesc produsul, veți începe să vedeți noi domenii în care vă puteți îmbunătăți și regla perfect produsul.

2. Construiți activ o listă de e-mailuri.

Odată ce ați înțeles publicul, este timpul să vă gândiți la lista ta principală. Toate întreprinderile atât pe piețele B2C, cât și pe cele B2B au nevoie de succes. Cel mai bun mod de a genera mai multe oportunități pentru afacerea dvs. este folosind email marketing.

Marketingul prin e-mail are un randament al investițiilor de 4.400%, ceea ce îl face unul dintre cele mai bune moduri de conectare cu mai multe perspective, iar companiile B2B tind să aibă o rată de deschidere cu 47% mai mare decât companiile B2C. Ca cineva care vinde un produs către o altă afacere, trebuie să intrați pe această arenă dacă vreți o creștere explozivă.

Citește și: Generația Z consideră că beneficiile sunt mai importante decât salariul

În plus, doar 25% din toți consumatorii care vă vizitează site-ul dvs. web sunt gata să cumpere. Conectarea cu perspectivele prin e-mail îi va face cu un pas mai aproape de a deveni clienți.

Puteți genera mai multe oportunități de e-mail, introducând un formular de contact pe site-ul dvs. web pentru vizitatori. Spuneți-le ce se pot aștepta de la newsletter-ul dvs. Includeți o promoție pentru a vă îmbunătăți șansele de a aduce noi abonați.

Nu uitați să vă adresați adepților dvs. pe social media pentru a vedea dacă s-au abonat. Există șanse mari ca majoritatea publicului de pe Facebook să-și găsească brandul printr-un prieten care nu s-a abonat la lista de e-mailuri. Un mesaj simplu pe cronologia dvs. cu un stimulent la abonare vă va ajuta să vă construiți lista de clienți.

3. Segmentați-vă audiența.

Acum, când generați oportunități de la companii interesate de produsul dvs., este timpul să vă segmentați publicul. Segmentarea  este atunci când împărțiți abonații în funcție de obiceiurile lor de cumpărare, trăsăturile de personalitate sau obiectivele lor.

De exemplu, un magazin de articole sportive și-ar segmenta conținutul separat pentru fanii de fotbal și baseball. Scopul este de a îmbunătăți personalizarea și de a determina mai multe persoane să se angajeze cu marca dvs., deoarece vor primi conținut pe care îl interesează să citească.

Dacă sunteți o companie B2B, poate doriți să vă segmentați lista pe baza a ceea ce clienții speră să obțină folosind produsul dvs.

Puteți segmenta audiența dvs. prin încurajarea clienților  să răspundă la întrebările din formularul  de înregistrare. Să spunem că cineva se înscrie la buletinul dvs. de asistență în direct; puteți include un câmp în formularul care solicită utilizatorilor exact locul în care au nevoie de ajutor cu echipa de servicii.

Când segmentați publicul dvs., aflați mai multe despre persoanele care vă frecventează site-urile.

Sursa foto: Unsplash

  • 4
  •  
  •  
  •  
  •