Beneficiile întâlnirilor de afaceri față în față. Sfaturi de la CEO-ul Flewber

Beneficiile întâlnirilor de afaceri față în față. Sfaturi de la CEO-ul Flewber

Întâlnirile față în față oferă câteva avantaje față de conferințele video care sunt adesea pierdute în lumea noastră digitală.

Viața unui profesionist în afaceri poate fi adesea haotică, mai ales când munca necesită întâlniri frecvente într-o varietate de locații. Firește, conferințele video au schimbat felul în care se desfășoară întâlnirile. Nu mai trebuie ca profesioniștii și întreprinzătorii să fie nevoiți să stabilească întâlniri de la un oraș la altul. În multe privințe, se pare că conferințele video sunt doar un alt mod în care tehnologia digitală a îmbunătățit funcțiile normale ale afacerii.

În timp ce conferințele video sunt cu siguranță instrumente utile, beneficiile întâlnirilor față în față nu ar trebui să fie reduse. Din păcate, există elemente ale unei întâlniri personale pe care conferințele video nu le pot replica. Aceste elemente pot avea un impact semnificativ asupra relațiilor de afaceri și a potențialelor tranzacții, motiv pentru care de multe ori am făcut un scop în cariera mea de a programa întâlniri în persoană ori de câte ori este posibil. Iată câteva din avantajele cheie ale întâlnirii față în față pe care le-am recunoscut în mai mult de două decenii ca fondator de afaceri și executiv, spune Mark Sellouk într-un articol pentru business.com

Simțiți camera

Într-o conferință video, sunt adesea persoane aflate în afara camerei sau atât de departe de ecran, încât nu le puteți vedea expresiile faciale și indicațiile non-verbale. Când sunteți în aceeași cameră, emoțiile lor sunt palpabile. Nu există nicio modalitate mai bună de a simți întreaga cameră decât statul fizic în fața publicului. Conferințele video nu creează aceeași conexiune emoțională.

De asemenea, este posibil să începeți o introducere mai aprofundată a fiecărei persoane care se află acolo, ceea ce nu este întotdeauna cazul într-o conferință video. Odată ce ați făcut cunoștință cu toată lumea, puteți deseori să identificați cine sunt cei mai importanți factori de decizie și oameni influenți în cameră și măsurați în consecință reacțiile lor. Aceste informații sunt utile dacă încercați să faceți o vânzare, să încheiați un parteneriat sau chiar să efectuați o misiune de anchetă.

Depășirea întâlnirii

Odată ce se încheie o conferință video, ecranul este oprit și fiecare merge în mod separat. Când vă întâlniți pe cineva în persoană, mai ales într-un oraș diferit de cel al dvs., este posibil să vă arătați în jur sau să vă luați la masă. Importanța conectării cu alții în aceste setări mai informale nu poate fi supraestimată. În cariera mea, conversațiile descoperite s-au întâmplat foarte des întâmplător, înainte sau după ședința în sine. În timp ce conferințele video ar putea fi convenabile și vă pot salva o excursie, acestea nu oferă niciodată interacțiunile care apar în timpul unui tur, la cină sau în timpul unei întâlniri întâmplătoare.

 Oportunități pentru mici discuții

 Împreună cu șansele de a cunoaște partenerii de întâlnire în afara sălii de conferințe este posibilitatea de a vp implica în discuții mici cu o gamă largă de membri din întreaga organizație. Mulți oameni resping discuțiile mici ca pe o pierdere de timp, dar pot fi adesea mai revelatoare decât cele pentru care se acordă credit. Indiferent dacă este vorba de o  discuție despre o afacere sau de o discuție despre vreme ori sport, micile conversații vă pot oferi de multe ori detalii pe care care nu le-ați fi obținut altfel.

Înțelegerea contextului

Călătoritul într-un alt oraș pentru a vedea biroul altcuiva sau întâlnirea cu echipa lor vă ajută să înțelegeți contextul care înconjoară operațiunile lor de afaceri. Care este cultura lor de companie? Cu ce fel de probleme se confruntă? Sunt satisfăcuți angajații lor? Unde se potrivește talentul dvs. și unde sunt oportunitățile de a lucra împreună? Este greu să răspundeți la aceste întrebări printr-o conferință video rapidă, dar când sunteți scufundat într-un mediu de lucru, chiar și pentru o zi, puteți începe să obțineți o idee mai bună. Când înțelegeți mai bine contextul în care o organizație funcționează, începeți să înțelegeți mai bine organizația în sine. Înarmat cu acea înțelegere, puteți să vă perfecționați mai bine ideile, produsele, serviciile sau orice altceva care în cele din urmă vă va cimenta relația de lucru.

Stabilirea unor relații mai puternice

Fiecare dintre aceste elemente se întâlnesc în punctul principal pe care îmi place să-l subliniez atunci când promovez nevoia de întâlniri față în față: ele ajută la construirea unor relații mai puternice. Una dintre cele mai importante lecții pe care le-am învățat ca fondator și lider de afaceri este că relațiile sunt totul. Relațiile interne cu membrii echipei dvs. sunt, desigur, critice, darși relațiile dvs. externe cu clienții și parteneri sunt la fel de importante.

La urma urmei, când lucrezi cu cineva care este doar o față pe ecran, e mai greu sa te simți conectat cu ei. Dar când aveți amintiri reale ale vremurilor în care v-ați întâlnit, fie că era în sala de conferințe, fie că era în afara ei, persoana respectivă devine o cunoștință reală, tangibilă și, de multe ori, chiar și un prieten.

Sursa foto: Unsplash