Protejarea unei afaceri online în timpul pandemiei de COVID-19

Numai jumatate din angajatii romani se simt sustinuti de angajatorul lor, in pandemie

În timp ce țările și-au închis granițele și au impus măsuri de izolare pentru a controla focarul de virus, hackerii au profitat de această situație și au accelerat activitățile economiei subterane. Hackerii au reînviat pentru a oferi reduceri la „serviciile” sau „bunurile” lor, care implică de obicei software menit să distrugă o afacere. De asemenea, domeniile legate de coronavirus au crescut de la izbucnire și sunt cu 50% mai susceptibile de a fi păgubite decât alte domenii.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

Este mai vital ca oricând să vă pregătiți și să vă protejați afacerea online, astfel încât să poată supraviețui crizei globale care este COVID-19. Iată câteva modalități prin care puteți face exact asta.

1. Gestionează-ți prezența online

Afacerea normală poate fi ceva ce antreprenorii nu vor spune sau auzi pentru o vreme în lumina pandemiei. Cu toate acestea, există modalități de a menține clienții informați prin intermediul propriului site web, al structurii de date și al profilurilor de afaceri locale, scrie business.com.

Site-ul tau

Păstrează-ți clienții informați prin intermediul paginilor de întrebări frecvente care abordează întrebări cum ar fi programul de lucru modificat, modificările produselor sau serviciilor pe care le oferi și modul în care afacerea ta abordează criza COVID-19. De asemenea, poți crea pagini dedicate COVID-19 dacă afacerea ta sau cele ale clienților tăi sunt afectate semnificativ.

Datele structurate

În funcție de tipul de afacere pe care îl conduci, ar trebui să utilizezi date structurate pentru a evidenția conținutul și pentru a „spune” motoarelor de căutare ce spune conținutul tău. Dacă ai o afacere cu amănuntul, de exemplu, poți utiliza tipul de date structurate „disponibilitatea articolelor” pentru a informa clienții despre disponibilitatea curentă a produsului. Dacă ești organizator de evenimente sau compania ta a avut evenimente, există tipuri de date structurate care să te ajute să ții la curent utilizatorii cu privire la starea evenimentului – indiferent dacă evenimentele sunt promovate, anulate sau virtualizate. De asemenea, pandemia a motivat crearea unui anumit tip de date structurate pentru anunțuri speciale, pe care le poți utiliza și pe site-ul web.

Citește și: Cum s-a prăbușit imperiul lui Jamie Oliver și de ce a dat greș în antreprenoriat

Profilurile de afaceri locale

În perioade de criză sau incertitudine, majoritatea oamenilor folosesc motoare de căutare online pentru a verifica închiderile temporare, orele actualizate ale magazinului și disponibilitatea serviciilor. Asigură-te că actualizezi profilul Compania mea pe Google cu orice modificări pentru a îți menține clienții la curent.

2. Sporește măsurile de securitate a site-ului web

Dacă protejarea site-ului împotriva hackerilor nu a fost o preocupare principală înainte, ar trebui să fie în partea de sus a listei de priorități acum. Pandemia globală a creat o oportunitate pentru atacurile cibernetice, deoarece mai mulți oameni sunt obligați să lucreze de acasă. Site-urile web de phishing și înșelătorie sunt în creștere, profitând de nevoile oamenilor de informații despre COVID-19. E-mailurile de phishing Coronavirus sunt folosite acum pentru a atrage oamenii să descarce malware.

O înșelătorie obișnuită pe care o folosesc acum infractorii cibernetici este reprezentarea Organizației Mondiale a Sănătății și încercarea de a determina destinatarii de e-mail să furnizeze informații personale și financiare sau să deschidă atașamente care sunt de obicei exploatări ale sistemului. OMS a avertizat oamenii despre acest lucru și a creat o pagină în care putem raporta escrocherii suspectate .

Ai grijă la e-mailuri și atașamente de la expeditori necunoscuți și neverificați și roagă-ți clienții să practice aceeași precauție.

3. Ajustează-ți operațiunile magazinului online și serviciul pentru clienți

Dacă te ocupai de comerțul electronic și vinzi produse fizice, pregătește-te să fii copleșit de comenzi, mai ales dacă vinzi produse alimentare sau produse esențiale. Mai multe magazine online, inclusiv gigantul de comerț electronic Amazon, au o disponibilitate limitată a produselor la ceea ce consideră esențial, cele mai multe dintre ele listând consumabile medicale și articole de uz casnic disponibile.

Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management

Deoarece magazinele fizice se închid temporar, îmbunătățirea magazinului tău online și asigurarea departamentului de servicii pentru clienți care pot face față cererii și problemelor potențiale sunt esențiale. Începe prin a verifica inventarul pentru a determina ce produse esențiale și neesențiale deții. De asemenea, reamintește clienților că, în funcție de locația lor, unele produse pot fi interzise momentan sau că livrarea lor va dura mai mult.

Sursa foto: Unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •