Cercetare, planificare și strategie: fundamentele începutului ca antreprenor

Cercetare, planificare si strategie: fundamentele inceputului ca antreprenor

Când alegeți să parcurgeți propria cale prin jungla antreprenorială, vă asumați o mulțime de riscuri și incertitudini. Indiferent de industria dvs., vă veți confrunta cu riscuri financiare. Chiar și freelancerii se luptă să găsească clienți din când în când. Va trebui, de asemenea, să vă adaptați la cerințele variate ale afacerii dvs. – va trebui să fiți buni atât în ​​comunicarea cu clienții orientată către viitor, cât și în ceea ce privește forța de muncă directă.

Și doar pentru că vă aflați la conducere nu înseamnă că nu aveții încă un șef conceptual. Vor exista întotdeauna angajamente față de clienți și asociații de afaceri. Vor exista întotdeauna termene limită.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

Dar beneficiile sunt numeroase. Afacerea este nava, iar dvs. stabiliți cursul. Vă alegeți propriile ore și obiective. Nimeni nu poate spune nu unei zile libere și nimeni nu vă obligă să purtați cravată. Dar, mai presus de toate, primiți direct recompensele muncii voastre, scrie entrepreneur.com.

Există multe metode de antreprenoriat – de la a lucra ca freelancer dintr-o cafenea până la a construi o entitate susținută de o întreprindere mare. Alegerea este a dvs. Iată câteva dintre cele mai importante lucruri pe care va trebui să le știți dacă intenționați să luați această decizie care vă va schimba viața.

Urmați-vă visul

Mulți antreprenori au o viziune fantezistă despre startup-ul puternic – călătoria de afaceri pavată cu aur, unde un singur tweet sau concept de aplicație le va aduce milioane de dolari. Acest drum este un mit.

În calitate de antreprenor, dacă doriți să reușiți, trebuie să fiți gata să plătiți costul orelor interminabile de lucru, termenele limitate și biroul plin cu cești de cafea goale. Va fi o provocare și vă veți testa determinarea uneori.

De aceea, cel mai bun mod de a vă menține spiritul ridicat și de a rămâne motivați este să lucrați într-un tărâm care vă pasionează personal – unul care vă permite să credeți că veți putea să vă lăsați amprenta asupra lumii.  Sunteți pasionat de scris? Poate că există un loc pentru dvs. în pregătirea conținutului sau chiar în blogurile independente. Sunteți pasionat de justiția socială? Poate vă gândiți să lucrați în domeniul nonprofit.

Cercetați

Așa cum a spus Tony Hsieh, fondatorul Zappos: „Nu jucați jocuri pe care nu le înțelegeți, chiar dacă vedeți că mulți alți oameni fac bani din ele”.

Înainte de a lucra o singură zi în industria dvs., trebuie să depuneți multă muncă în cercetare. Asigurați-vă că conceptul dvs. de afaceri este viabil și puteți face acest lucru definind următoarele:

Claritatea scopului: rezumați compania dvs. în două sau trei propoziții

Clienți ideali: vizați clienții care se vor mobiliza rapid și sunt dispuși să plătească pentru o ofertă unică

Focus: Clienții vor cumpăra doar un produs simplu cu o propunere de valoare singulară

Deosebit de important în această fază, nu citiți doar cărți și articole online. Găsiți experți de succes în domeniul dvs. și aflați informații și experiența lor. Întrebați-i care au fost provocările lor timpurii, care au fost cele mai bune alegeri pe care le-au făcut și cum ar proceda diferit dacă ar trebui să o ia de la capăt.

Citește și: Cum s-a prăbușit imperiul lui Jamie Oliver și de ce a dat greș în antreprenoriat

Elaborarea planului de afaceri.

Aveți o idee de afaceri genială? Nu merită un dolar dacă nu o asociați cu un plan funcțional.

S-ar putea să credeți că nu aveți nevoie de un plan de afaceri, deoarece sunteți singurul implicat inițial în proiectul dvs. Este incorect.

În calitate de antreprenor, drumul următor va fi uneori laborios, chiar extrem de dificil la alții. De aceea, trebuie să fiți gata să navigați prin toate obstacolele potențiale. Trebuie să vă ghidați de o hartă, iar planul dvs. de afaceri este acea hartă.

Dar chiar și mai mult, aveți nevoie de un plan de afaceri pentru a aborda investitorii sau pentru a obține împrumuturi bancare.

Tendințele care vor marca marketingul B2B în anul 2021

Planul dvs. de afaceri ar trebui să alcătuiască un model fiabil și realist pentru viitorul companiei dvs. Mulți tineri antreprenori acordă o valoare prea mare afacerilor lor. Nu faceți această greșeală. Investitorii vor vedea dincolo de un optimism specific unui începător.

Sursa foto: Unsplash

  • 3
  •  
  •  
  •  
  •