Metode prin care brandurile își cresc impactul în social media

Pe măsură ce îți dezvolți afacerea ești dornic de a îți cunoaște clienții, iar asta înseamnă o prezentă online puternică. Atunci când brandurile încearcă să pară ceea ce nu sunt, rezultatele pot varia, acestea devenind „dubioase” sau inexistente. Iată ce poți învăța de la brandurile care fac lucrurile așa cum trebuie din punct de vedere al prezenței în online.

Din 1996, Academia Internațională de Arte și Științe Digitale (IADAS) a onorat excelența pe Internet cu Premiile Webby. Și în acest an, Claire Graves, directorul executiv al premiilor, și spune că a existat o creștere cu 30% a produselor introduse în categoria social media.

Graves a împărtășit câteva dintre secretele câștigătorilor.

Stabilește relații autentice

Graves a dat-o exemplu pe Emily Wriss, fondator și CCEO al companiei de produse cosmetice Glossier care a câștigat premiul „antreprenorul anului”, drept o persoană care utilizează platforma pentru a dezvoltat o comunitate și de a crea o linie deschisă de comunicare.

„Emily folosește social media ca un instrument puternic de ascultate pentru a vedea feedback-ul clienților. Folosește acest feedback pentru noile linii de produse și pentru a îmbunătăți calitatea lor”, a spus Graves.

Arată oamenilor ce este posibil

Biblioteca Publică din New York a câștigat un premiu social pentru „Cea mai bună utilizare a poveștilor” cu campania Insta Novel, care urmărea să ofere cititorilor o experiență imersivă și neașteptată pe Instagram pentru cărți precum Alice în Țara Minunilor sau Metamorfoza, dând un exemplu perfect al unui mod de utilizare a Instagram, la care nu s-a mai gândit nimeni până acum.

„Folosesc story-urile într-un mod complet diferit și foarte inteligent, astfel încât oamenii să vadă și alte feluri în care poate fi utilizat acest instrument care este o vitrină a platformei”, a explicat Graves.

Înclină spre ceea ce te face diferit

Putea fi doar un câștigător anul acesta pentru categoria Social: atleți și sportivi- mascota portocalie, adorabilă și haotică a Philladelphia Flyers Gritty. Creată de Brian Allen și compania sa Flyland Designs împreună cu David Raymond, prima persoană care a fost mascota echipei Phillie Phanatic, mascota a stabilit rapid o atitudine care a rezonat cu oamenii și care s-a făcut plăcută imediat.

„Tot ce a făcut a făcut gândindu-se la social media. E conceput pentru social media, pare că aparține social media”, a spus Graves.

După ce a petrecut ultimii opt ani la conducerea premiilor, Graves spune că privind în perspectivă,  consideră social media ca fiind locul în care brandurile vor avea un mare impact, scrie entrepreneur.

„Am văzut o creștere puternică în media socială anul acesta. Brandurile pot experimenta cu aceste platforme cu ușurință pentru a vedea ce audiență răspunde și apoi continuă să construiască un dialog cu publicul lor clasic și potențial”, a spus Graves. „Cred că aici își cheltuiesc bugetul brandurile . Obișnuiau să facă mici site-uri, iar în ultimii ani, au început să facă multe videoclipuri pentru Youtube sau pentru propriile lor platforme. Dar acum ei plasează bugetul acolo unde sunt audiențele lor și unde audiențele lor răspund”, a spus Graves.

Sursa foto: Unsplash