SafeDrive a reprezentat România în competiţia de antreprenoriat cu impact social „The Venture”

Încărcat laSafeDrive a reprezentat România în competiţia de antreprenoriat cu impact social "The Venture"

Competiţia globală pentru antreprenoriat cu impact social The Venture s-a încheiat. Finala globală a avut loc între 11-14 iulie 2016 la New York, iar câștigătorul a fost desemnat Conceptos Plasticos, business-ul din Columbia care transformă deșeurile din plastic și cauciuc într-un material alternativ, care poate fi folosit în construcția de locuințe, adăposturi sau școli.

Printre cei 27 de participanți s-a aflat și SafeDrive, start-up-ul câștigător al primei ediții The Venture organizate în România. În etapa globală Chivas The Venture, SafeDrive a ajuns până în sferturile de finală și a ocupat locul 14 din 27 în urma Votului Public. Finanțarea totală primită de reprezentantul României în această etapă se ridică la 10,177$, sumă care va fi investită în dezvoltarea platformei și a aplicației.

Finala Globală

În cel de-al doilea an de competiție, Chivas The Venture a înregistrat peste 2500 de înscrieri de la antreprenori sociali din toată lumea, care au ales să rezolve diferite nevoi sociale și de mediu prin înființarea unor afaceri scalabile și profitabile.

Din juriul global au făcut parte Eva Longoria – antreprenor social și actriță, Sonal Shah – fostul asistent adjunct al lui Barack Obama, Joe Huff – fondatorul business-ului cu impact social LSTN şi Alexandre Ricard – CEO Pernod Ricard.

Citeşte şi Un startup accelerat în Cluj de Spherik ajunge în Silicon Valley

Până la finala de la New York, Tudor a participat și la Acceleratorul de Business de la Londra când, timp de 5 zile, i-a cunoscut mai bine pe ceilalți antreprenori din competiție, a lucrat împreună cu ei în echipă și a dobândit noi cunoștințe de antreprenoriat cu impact social. Acceleratorul a avut rolul de a-i pregăti pe cei 27 de antreprenori pentru pitch-ul final.

SafeDrive este aplicația care încurajează șoferii să renunțe la folosirea telefonului mobil în timpul condusului, recompensându-i cu puncte. Punctele acumulate se transformă în vouchere, care pot fi folosite pentru a beneficia de reduceri la achiziționarea de produse sau servicii în secțiunea Rewards a aplicației.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •