Trendurile în comerțul online în 2019

Romanii si bulgarii, codasi la rezervarea vacantelor online

Cumpărăturile online s-au integrat cu succes în aproape fiecare aspect al vieții moderne, clienții fiind capabili să cumpere aproape orice pe internet și să-l primească direct acasă cu doar câteva clickuri. Cu toate acestea, în ciuda importanței din ce în ce mai mari a comerțului electronic în economia modernă, mulți profesioniști din toate categoriile sociale nu cunosc încă regulile și tendințele care vin să modeleze lumea contemporană a afacerilor.

Comerțul electronic rămâne important în anumite zone ale lumii , dar devine din ce în ce mai evident că și economiile în curs de dezvoltare își adoptă puterea și aderă la noi reglementări pentru a face față pieței digitale în creștere. Pentru cei care nu vor să rămână în urma după schimbările în industria de comerț electronic, iată câteva tendințe de e-commerce pe care trebuie să le cunoașteți în 2019.

Importanța continuă a device-urilor mobile

Telefoanele mobile și tablete au fost și sunt părți importante ale vieții și ale unei companii, dar ne așteptăm la o nouă semnificație a acestora în 2019. Din ce în ce mai multe afaceri cu comerț online realizează că dacă nu conving utilizatorii de mobile, afacerea lor abia reușește să facă profitul minim.

Lucru care duce  web designul comerțului online într-o direcție pro-mobile.

Giganți de comerț electronic, cum ar fi Shopify, elaborează deja ghiduri cu privire la modul de accesare a dispozitivelor mobile, deoarece înțeleg că antreprenorii moderni care nu pot satisface generația smartphone sau foarte puține șanse să reușească vreodată.

Giganții chinezi ai comerțului online vin pe cont propriu

O altă tendință de comerț electronic, care va deveni evidentă în 2019, este că monopolul occidental asupra erei digitale se apropie de sfârșit rapid. Chinezii giganti de comerț electronic cresc intr-un ritm la fel de rapid ca și omologii lor americani și europeni, retailerii online cum ar fi TMALL Alibaba conving milioane de clienți care doresc confortul oferit de cumpărături digitale.

Ceea ce înseamnă că viitoarele operațiuni de comerț online trebuie să se gândească mai mult la piețele internaționale decât înainte, iar inovația și reglementarea în industria de comerț electronic vor migra în mod constant dinspre Occident și spre piețele emergente.

Vânzarea în social media rămâne vitală

În timp ce unii s-au îngrijorat de faptul că întreruperea digitală va pune capăt importanței site-urilor de vânzare socială, cum ar fi Instagram, industria de comerț electronic va continua probabil să considere aceste servicii imperative.

Facebook a făcut recent demersuri pentru a introduce o nouă caracteristică „povestiri”, care permite influențatorilor de marcă să promoveze și mai multe produse pentru adepții lor, scrie business.com

Acest lucru indică, de asemenea, faptul că personalitatea va continua să fie o parte vitală a industriei de comerț electronic în întregul an 2019. Atât timp cât influențatorii își pot comercializa personalitățile ca bază pentru scoaterea de noi produse sau servicii, întreprinderile de comerț electronic vor continua să găsească platforme precum Instagram, esențiale pentru a modela viitorul industriei.

Noua revoluție industrială

Cea mai importantă tendință pentru comerțul electronic în 2019 este faptul că devine următoarea revoluție industrială, industria urmând o cale neîntreruptă de creștere și inovare.  Națiunile precum Indonezia mărturisesc literalmente că comerțul electronic devine aspectul central al vieții economice, cu nenumărați antreprenori și lucrători de zi cu zi, pornind de la propriile afaceri online sau găsind locuri de muncă într-una din aceste companii.

Sursa foto: Unsplas