Cum să găsești cea mai potrivită firmă de PR pentru afacerea ta

Cum sa gasesti cea mai potrivita firma de PR pentru afacerea ta

Relațiile publice reprezintă o profesie flexibilă care se poate mula astfel încât să se potrivească unui număr de roluri și funcții de afaceri, inclusiv relații cu mass-media, branduri, publicitate, iar lista poate continua. În funcție de afacerea și experiența dvs., interacțiunea cu PR-ul poate varia considerabil.

Întreprinderile mici și mijlocii deseori își externalizează activitatea de PR în întregime către agenții pentru a controla costurile și salarizarea, luând totodată în considerare oportunități importante de expunere și creștere. Pe de altă parte, întreprinderile folosesc în general o echipă de PR dedicată, care va angaja și lucra mână în mână cu agenția de PR a companiei pentru a îndeplini, printre altele, obiective organizatorice mai largi, a desfășura activități de informare în masă, și altele.

Dar fiecare afacere, fiecare industrie, fiecare CEO și fiecare echipă de marketing / comunicare / PR este diferită – și are, prin urmare, propriul set unic de nevoi și obiective pentru un angajament de PR. Deci, cum stabilești dacă o agenție de PR nu este doar bună în ceea ce face, dar este potrivită pentru afacerea ta?

Înainte de alege o companie de PR trebuie să găsiți răspunsuri la câteva întrebări:

Cum o să ne acoperiți dacă nu avem o mulțime de știri?

Acest lucru este crucial. Nu fiecare afacere are un flux continuu de știri importante despre produse sau organizații pentru a asigura o acoperire. Chiar și cele mai mari companii vor avea perioade „goale”. Vrei să găsești o agenție de relații publice care nu va folosi anunțurile companiei ca un stâlp, sau ca unicul motor pentru îmbunătățirea vizibilității și a prezenței media.

Acordați atenție modului în care intenționează să vă facă parte din povestirile mass-media din industria dvs., din piețele dvs. locale sau din interesul publicului vizat. Planifică să stabilească un program de conducere gândit pentru a dezvolta și conduce în mod proactiv crearea de conținut care să nu depindă de organizarea anunțând un nou produs sau serviciu? O firmă de PR cu experiență și echilibrată va fi pregătită cu o abordare holistică pentru a spori vizibilitatea pentru afacerea dvs., care nu va cere să furnizați în permanență știri organizaționale pentru a le asigura o acoperire.

La ce industrii aveți experiență?

Întrebați dacă agenția de PR la care vă gândiți este specializată în industria dvs. sau în orice altă industrie specifică. Dacă nu, nu le scrie încă. În acest caz, va trebui să urmăriți pentru a vedea exemple care demonstrează că au experiența necesară, instrumentele și setul de competențe necesare pentru a obține succes în întreaga varietate de domenii, regiuni etc.

Dacă agenția are experiență în industria dvs., asigurați-vă că nu există conflicte de interese actuale sau potențiale. Acest lucru poate părea puțin probabil, dar este mai comun decât credeți și agențiile nu doresc să renunțe la muncă. Deci, este imperativ să vă asigurați că vă simțiți confortabil cu lista de clienți existentă.

De asemenea, doriți să fiți atenți la agențiile care se concentrează pe o industrie diferită de cea a dvs. În timp ce agențiile de PR non-specializate sunt adesea abilitate la o industrie în mișcare cu succes, o agenție de PR specializată cu o competență de bază în afara industriei dvs. poate să nu aibă instrumentele necesare, contactele sau baza de cunoștințe necesare pentru a naviga într-o nouă industrie.

Cum se va lega munca dvs. cu eforturile noastre de marketing și social media?

Agentia de PR potrivită va adapta abordarea lor pentru a vă ajuta sa obțineti mai multe obiective de marketing și organizare. Alinierea strategică a obiectivelor PR cu restul afacerilor este cea mai eficientă modalitate de a realiza rezultate tangibile dintr-un program PR. Cu toate acestea, PR este o funcție de afaceri care poate fi adesea gravată și lăsată să ruleze independent de restul companiei. Acest lucru poate fi și mai comun atunci când lucrați cu o agenție. Căutați o agenție care să lucreze proactiv pentru a se integra cu echipa dvs. și pentru a oferi o strategie și rezultate care să corespundă în mod clar viziunii mai ample a companiei cu privire la succes, scrie business.com

Cum ar arăta primele două luni dacă am lucra cu agenția voastră?

Viteza la care o agenție PR poate obține un program susținut pentru clienții săi poate varia semnificativ. Unele agenții intenționează să colecteze activele necesare, să planifice și să înceapă executarea în câteva săptămâni. În schimb, unele la agenții va dura luni pentru a asigura resurse, a pune împreună o strategie, a crea liste de mesagerie și de presă înainte de a face pașii următori și de a avansa cu programul dvs. PR.

Dacă sunteți o companie mai mică, este posibil să nu aveți luxul de a plăti luni de servicii de PR înainte de lansarea programului. Dacă sunteți o afacere mai mare, puteți avea mai multă flexibilitate în ceea ce privește calendarul, dar totuși doriți să știți că asistentul va utiliza în mod eficient aceste luni dacă nu veți vedea rezultate tangibile în acel moment.

Solicitarea acestor patru întrebări poate să nu vă ofere toate cunoștințele de care aveți nevoie pentru a determina agenția și programul potrivit pentru a vă satisface nevoile specifice afacerii dvs., dar ar trebui să servească drept valoare de bază pentru a ajuta la restrângerea câmpului și la setarea așteptărilor pentru echipa pe care o alegeți în cele din urmă . Vestea bună este că există o mulțime de agenții minunate care așteaptă doar să contribuie la creșterea vizibilității și profilului media al organizației dvs. Păstrați aceste întrebări în minte în timpul căutării dvs. și veți avea șansa să găsiți o agenție de pr perfectă pentru afacerea dvs.