Cum să lucrezi eficient de acasă

Cum sa lucrezi eficient de acasa

Suntem o rasă înfometată,  care nu are prioritățile în ordine. Dar, ne apropiem de un prag în ceea ce privește cererea de bază și oferta de muncă și, odată cu avansarea rapidă a tehnologiei, este timpul să ne gândim la mai multe surse de venit, în loc de a ne concentra doar pe una singură.

În cele din urmă, locurile de muncă vor deveni mai competitive și mai pretențioase și, odată cu creșterea cererii de locuri de muncă, oamenii trebuie să aibă și confortul și ușurința în caz de eșec, scrie business.com

Luați în seamă aceste sfaturi pentru a vă ajuta să lucrați bine de acasă – țineți cont că acestea sunt din experiența personală și

Faceți-vă cercetările

În primul rând, descoperiți ce fluxuri de venituri pot fi construite. Luați punctele forte, să spunem că sunteți absolvent de afaceri, trebuie să evaluați care sunt perspectivele externe ale carierei, cel mai bun mod de a face acest lucru este să analizați ce opțiuni există în cadrul dvs. de lucru.

În calitate de absolvent de afaceri, aveți o înțelegere nativă a conceptelor de marketing, finanțe, resurse umane etc., în funcție de domeniul în care ați ales să urmăriți, aveți la dispoziție comunități masive pentru a vă oferi o idee despre tipul de oportunități comerciale care există atât cu normă întreagă, cât și cu normă parțială (motivul pentru care menționez atât full-time, cât și part-time este pentru că încă trebuie să stabilim noțiunea de carieră primară și secundară)

Comunități precum LinkedIn există pentru a vă ajuta să aveți cunoștință despre oportunitățile formale existente (LinkedIn s-a extins și acum în spațiul de lucru temporar), aveți și portaluri de resurse umane localizate care vor înțelege ce caută firmele de recrutare pe piață. . În ceea ce privește locurile de muncă secundare, cariere, freelancing – oricum alegeți să o definiți, există portaluri precum Upwork, Fiverr, Freelancer etc. care vă vor oferi opțiuni despre ce joburi există pentru dvs. care sunt contractuale, temporare și / sau secundare.

Conectați și corectați

O altă lecție importantă de viață este aceea că, indiferent de ceea ce caută oamenii, există întotdeauna o opțiune de a oferi ceea ce ei nu caută sau ceea ce nu ar putea avea nevoie de fapt. Construiți suficiente cutii

Deși este bine să vă concentrați asupra atuurilor dvs., este întotdeauna o idee bună să vă extindeți viziunea asupra activităților curente ale afacerii dvs., în speranța identificării unor locuri mai bune. Numele jocului este diversificarea.

Un exemplu în acest sens este faptul că, deși puteți fi un absolvent de afaceri, conducerea unui UBER sau a unui CAREEM nu ar trebui să fie ceva de care ar trebui să vă îndepărtați. Ideea este de a experimenta mai multe fluxuri de venituri și de a găsi o formulă câștigătoare. A lua un curs scurt online de la experți care au construit înainte este, de asemenea, o idee excelentă pentru a obține o perspectivă.

Întregul concept de configurare a fluxurilor de venituri poate fi vizualizat rapid în cutii. Fiecare casetă este o sursă de venit – nu o sarcină. Un exemplu rapid în acest sens ar spune că tocmai ați ales un client (respectivul client reprezintă o sarcină sau o serie de sarcini) acesta este căsuța dvs. – trebuie să păstrați căsuța în siguranță, să vă asigurați că o deblocați și să continuați să o extindeți capacitate, cu cât este mai mare cutia cu atât este mai bună.

Acum, în ceea ce privește carierele primare și secundare, personal îmi place să le tratez ca și cutii. Prima cutie pe care o aveți, cea mai mare cutie (cea mai mare parte din punct de vedere a veniturilor și a ocupării generale a timpului) este căsuța dvs. principală. Aceasta ar putea fi o carieră stabilă sau un contract pe termen lung, ceea ce vă permite să decideți și să continuați să evaluați.

O ființă umană este o creatură rezistentă și adaptativă, care trebuie să înțeleagă propria capacitate și să o crească. Ar trebui să știți când aveți suficiente cutii – pentru că jonglarea acestor cutii este o sarcină dificilă, dar, ca individ, trebuie să vă adaptați și să treceți de la micromanagementul acestor cutii la externalizarea lor – așa este extindeți-vă limitele și mergeți către practici de lucru mai structurate.

Investește într-un birou de acasă

Sfatul numărul patru este ceva chiar pe care încerc să îl implementez chiar acum, deoarece aveam impresia că lucrul din spațiile închiriate și conducerea unui fel de stil de viață nomad a fost calea viitorului. Credeți-mă, nu am nimic împotriva oamenilor care fac acest lucru sau continuă să facă acest lucru, dar în calitate de antreprenor, ca angajat, vreau să investesc în active care vor fi disponibile pentru mine în condițiile mele. Este o idee bună să investești în deținerea propriului tău birou de acasă, acesta servește unui scop și dacă iei un teren pentru o afacere, acesta poate servi întotdeauna ca sursă de venit.

De asemenea, este foarte important să investești în active de afaceri la domiciliu încă de la început.  Accesați un site de comparație bun și căutați rate de asigurare pentru casa dvs. Nu ar trebui să trăiești sau să lucrezi de acasă fără asta.

Fii etic

Fii etic în desfășurarea ta, dacă lucrezi pentru cineva și ești la dispoziția lui, trebuie să faci eforturi. Fiți atenți la ceea ce ar trebui să furnizați și la deadline-uri. Desigur, aceasta este lucrarea în curs, dar în căutarea excelenței fiți propriul dvs. critic.

Sursa foto: Unsplash