De ce copiii ar trebui să fie învățați să aibă o mentalitate antreprenorială

De ce copiii ar trebui sa fie invatati sa aiba o gandire antreprenoriala

Este discutabil dacă copiii trebuie învățați cum să fie capitaliști. Având în vedere că domeniul afacerilor rămâne cea mai populară diplomă de universitate, totuși, această nevoie ar putea fi deja îndeplinită. De obicei, mentalitatea antreprenorială este înăbușită de-a lungul copilăriei.

„Copiii deja gândesc ca antreprenorii – atunci când le oferiți un instrument sau o jucărie și nu le spuneți cum să o folosească, ingeniozitatea și creativitatea modului în care o folosesc „este frapant”, a spus Anna Burrell, fondator și CEO al Twiggs & Co, o firmă de consultanță pentru afaceri mici. „Adevărata întrebare este cum îi învățăm pe adulți să încurajeze acel geniu inerent în loc să-l limiteze.”

Părinții nu sunt singurii responsabili – este nevoie de o întreagă comunitate. „Aceeași întrebare trebuie pusă și instituțiilor noastre de învățământ”, a spus Burrell.

Importanța unei mentalități antreprenoriale

Pentru susținătorii unei educații antreprenoriale precum Burrell, există o distincție între educația de afaceri și mentalitatea antreprenorială. În timp ce stimularea economiei poate fi un efect secundar util, obiectivul principal este încurajarea abilităților de viață care sunt parte integrantă a lumii, cum ar fi persistența și învățarea din greșelile cuiva.

„Copiii fac asta intuitiv când sunt mici, dar când ajung la vârsta de 6 sau 7 ani, ca și copilul meu, vor spune lucruri de genul: ‘Oh, sunt prost'”, a spus Catie Harris , fondator al NursePreneurs, unde îi îndrumă pe asistenți cu privire la modul de utilizare a antreprenoriatului pentru a îmbunătăți asistența medicală. „Încercarea de a-i ajuta să reîncadreze ceea ce este cu adevărat important îi ajută să înțeleagă că nu reușesc, ci învață.”

Antreprenoriatul ca CV

Antreprenoriatul valorizează asumarea riscurilor, flexibilitatea și punerea la îndoială a autorității – trăsături penalizate în școală.

„A trebui să răspund „nu știu” în fața profesorului și a colegilor de clasă poate fi umilitor și descurajant”, a spus Rachel Cottam, fostă profesoară de liceu și manager de marketing al startup-urilor ZipBooks. „Cu toate acestea, a nu ști totul – în timp ce aveți curajul să încercați orice – este una dintre cele mai mari abilități antreprenoriale. Educatorii trebuie să le permită elevilor să recunoască atunci când nu știu ceva și apoi să-i împuternicească să iasă și să obțină răspunsul.”

Promovarea căilor de carieră antreprenorială

Școlile sunt responsabile nu doar ca instituitori de curriculum, ci și drept consilieri în carieră, deschizând o altă oportunitate de a încuraja antreprenoriatul. În schimb, multe școli o descurajează prin omisiune.

De ce copiii ar trebui să fie învățați să aibă o mentalitate antreprenorială

Harris sfătuiește adesea studenții  să-și „stabilească intenția” în cariera lor, tratând ocuparea forței de muncă drept o oportunitate de a dobândi experiență care poate fi aplicată într-un mod pozitiv. „Poți intra acolo și să spui: ‘Voi deveni cea mai bună asistentă și voi merge acolo și voi învăța acest set de abilități și pot folosi acest lucru mai târziu pentru a începe o afacere”, a spus ea.

Mentalitate antreprenorială: natură sau hrană?

„Cred că pot avea o abordare diferită de majoritatea oamenilor și poate fi o opinie oarecum nepopulară”, a spus Leanna DeBellevue, consultant de marketing la DeBellevue Global. „Cred cu tărie că antreprenorii sunt născuți, nu făcuți”.

Potrivit lui DeBellevue, antreprenorii trebuie să aibă o reziliență înnăscută, „o lipsă de aversiune față de risc și o capacitate unică de a sări înapoi”, a spus ea. „Deci, nu, nu cred că tinerii sau copiii pot fi învățați să gândească precum antreprenorii”, scrie business.com