Decizie strategică: Altex România iese de pe platforma marketplace

Altex a decis sa paraseasca platforma marketplace

După o prezență de mai bine de un an și jumătate pe marketplace, Altex a decis să părăsească platforma. Motivul acestei decizii este creșterea semnificativă a comisioanelor practicate de către eMag, aspect care ar conduce la imposibilitatea Altex de a-și ține promisiunea către clienți, respectiv, aceea de a oferi cel mai mic preț din România, la toate produsele.

“Am luat decizia de a părăsi platforma marketplace eMag deoarece în acest moment, creșterea comisioanelor ne fac imposibilă respectarea promisiunii de cel mai mic preț din România, o promisiune pentru ținerea căreia toți angajații Altex depun constant eforturi pentru optimizarea costurilor prin excelență în operațiuni și prin investiții inteligente în proiecte care cresc eficiența. Toate acestea fac ca Altex să fie o afacere profitabilă și sustenabilă și ne dau instrumentele care ne ajută să ne adaptăm modificărilor pieței prin propriile puteri, fără sprijin din partea statului, în timp ce arătăm soliditate în afaceri, consecvență și sustenabilitate în creștere și profit și respect față de promisiunile făcute clienților noștri”, a precizat Florin David, Director E-commerce Altex Romania.

Începand cu 19 august, clienții vor putea achiziționa în continuare produsele dorite la cel mai mic preț, venind în oricare dintre cele 120 de magazine Altex și Media Galaxy și online pe platformele proprii altex.ro și mediagalaxy.ro.

„Pentru Altex România, succesul nu se rezumă doar la vânzări și profit. Succesul Altex România înseamnă să te adaptezi indiferent de momentele grele care afectează iminent orice piață, să dai un adevărat exemplu despre cum se fac afacerile și să ai o contribuție la schimbarea în bine a societății, la dezvoltarea acesteia”, a declarat Florin David, Director E-commerce Altex Romania.

Altex România sprijină economia locală prin investiții și parteneriate care susțin comunitățile locale. Numai de la începutul acestui an, Altex România a investit peste 10 milioane de euro pentru modernizarea, reamenajarea sau deschiderea de noi magazine, susținând astfel economia locală, creând noi locuri de muncă și venind în întâmpinarea nevoilor clienților.

Totodată, dezvoltarea noului centru logistic lângă București, în comuna Dragomirești Vale, asigură, începând din acest an, în urma unei investiții de peste 37 de milioane de euro, internalizarea și eficientizarea serviciilor logistice, susținând astfel promisiunea celui mai mic preț din România.

Altex România, actor important în comerțul de electronice și electrocasnice din țara noastră, a pornit ca start-up local în anii ’90. Deține o rețea de peste 120 de magazine și site-urile altex.ro și mediagalaxy.ro. În plus, compania oferă servicii precum: consultanță la raft, platforma online, livrare la domiciliu, ridicarea produselor vechi, finanțare (rate) accesibilă, acțiuni promoționale.

De la electrocasnice, electronice, IT, comunicații și multimedia, Altex România și-a extins gama de produse, având oferte și pe piața de voiaj, sport și vacanță, auto, cosmetice-îngrijire personală, bebeluși-copii sau băuturi calde și reci (apă, cafea, sucuri, ceai).

(Foto: Răzvan Băltărețu, www.flickr.com)

Citește și: Companiile românești nu consideră transformarea digitală ca fiind partea centrală a strategiei lor de business