Greșeli pe care le fac antreprenorii în managerierea reputației online

Greșeli pe care le fac antreprenorii în managerierea reputației online

Pentru proprietarii de afaceri. Echipele de marketing și responsabilii de PR, așteptările false generate de dezinformarea pe internet pot fi greu de abordat. Iată câteva greșeli privind gestionarea reputației:

Creați o mulțime de linkuri și profile

SERM poate fi definit ca SEO invers, unde în loc să încercăm să îmbunătățim un link cu mai multe cuvinte cheie, îmbunătățim un cuvând cheie cu mai multe linkuri. Cu toate astea, de multe ori oamenii cred că ar trebui să genereze sute de linkuri, în speranța că volumul mare ne va ajuta să urcăm în topurile căutărilor, lucru care e complet greșit. În schimb, trebuie să efectuați activități tipice SEO pe toate linkurile pe care le creați. E nevoie de timp și puteți să începeți prin crearea de profiluri social media, liste de afaceri și alte profiluri backlink, pe care apoi să le completați cu conținut și să  dați fiecărui profil o valoare mare, exact cum are si site-ul de bază.

Creați o pagină de Wikipedia

E bine să aveți o pagină de Wikipedia și vă poate ajută să creați backlink-uri pe site-ul dvs- adăugați un anumit prestigiu afacerii. Însă în timp ce Wikipedia oferă oportunități fantastice de backlink și reflectă bine valoarea afacerii dvs, există două aspecte de luat în seamă:

O afacere la întâmplare, un CEO sau o figură corporativă nu poate avea doar o listă pe Wikipedia. Trebuie să fii recunoscut și prin ceva ce ai făcut. Conținutul Wikipedia nu rămâne neschimbat, deci dacă vă luptați cu o reputație negativă, clienții ar putea să dea un feedback negativ și întregul public să afle despre asta, scrie entrepreneur.com

Chiar dacă afacerea funcționează ani de zile fără incidente, într-o zi, cineva ți-ar putea defecta întreaga biografie și ar putea cauza o problemă mai mare decât cea întâlnită anterior. E doar o ipoteză, dar nu este întotdeauna înțelept să construiești ceva ce nu poți controla.

SERM e mai important decât SEO

SERM și SEO trebuie să fie văzute ca două campanii separate, care pot lucra în tandem uneori. Ele ar trebui să fie chiar conștiente una de cealaltă, însă nu formează o strategie singulară.