Sfaturi pentru a vă începe propria afacere idependentă

Sfaturi pentru a va incepe propria afacere idependenta
Sfaturi pentru a vă începe propria afacere idependentă

Felul prin care se realizează munca trece printr-o schimbare fundamentală. Vedem că tot mai multe companii se îndreaptă către o activitate bazată pe proiecte, care este externalizată unor experți individuali – forța de muncă independentă.

Forța de muncă independentă este compusă din peste 41 de milioane de persoane care lucrează în calitate de antreprenori, consultanți, liber profesioniști, agenți de orientare și altele. Acești lucrători independenți oferă expertiză specializată companiilor care încearcă să aducă flexibilitate personalului și abilități în cerere pentru afacerea lor. Aproape două treimi din directorii executivi spun că forța de muncă externă este esențială pentru funcționarea la capacitate maximă și satisfacerea cererii.

Deși există numeroase beneficii pentru companiile care angajează forțe de muncă independentă, există la fel de multe avantaje pentru a-ți începe propria afacere independentă. Veți deveni propriul dvs. șef, decideți când și unde lucrați și aveți în mod eficient capacitatea nelimitată de a câștiga și de a vă urma o carieră de care sunteți cu adevărat pasionat. Dacă vă gândiți să vă alăturați mișcării independente, utilizați aceste șase sfaturi simple pentru a construi o afacere de succes.

1. Identificați abilitățile pe care le puteți construi în jurul unei afaceri

Primul pas important pe care îl veți lua este definirea serviciilor pe care le va oferi afacerea dvs. Dacă nu aveți deja o idee despre lucrul pe care vreți să vă concentrați, gândiți-vă la ceea ce vă place și nu vă place să faceți la locul de muncă și în timpul liber. Acest lucru vă va ajuta să vă îngustați nișa și să vă găsiți talentul individual.

Apoi, faceți ceva timp pentru a cerceta industria pe care doriți să vă concentrați. Ce abilități sunt în căutare? Cum pot fi configurate serviciile dvs. unice pentru a răspunde nevoilor nesatisfăcute ale potențialilor clienți? Rețineți că, în calitate de nou venit pe această piață, este posibil să aveți nevoie să vă dezvoltați educația. Pe măsură ce vă dezvoltați afacerea, luați în considerare accesul la cursuri online, certificări profesionale sau cursuri la un colegiu local care vă pot da credibilitate experienței dvs.

2. Scrieți un plan de afaceri detaliat.

Crearea unui plan de afaceri este un exercițiu valoros pentru oricine își începe propria afacere pentru că vă cere să vă gândiți la toate aspectele afacerii viitoare. Mulți independenți consideră utilă crearea unei foi de parcurs pe o perioadă de 12 luni, precum și un plan pe termen mai lung pentru următorii trei până la cinci ani. Planul mai scurt se poate concentra pe elementele de bază ale afacerii, pe obiectivele de profit lunare și pe clienții vizați, în timp ce planul pe termen lung trebuie să se concentreze asupra obiectivelor viitoare, strategiei de creștere, a identității și scopului general al companiei dvs.

La elaborarea unui plan de afaceri, vă recomandăm să includeți următoarele subiecte:

  • Publicul țintă
  • O strategie de marketing
  • Un plan pentru debarcare a primului contract
  • Care este avantajul dvs. competitiv?
  • Cum veți preța serviciile dvs.
  • De ce, când și unde vrei să lucrezi

Obiective privind veniturile și dezvoltarea personală

3. Obțineți ordinele în bani

Nu există nici o altă modalitate – lansarea unei afaceri independente necesită pregătire financiară și preconcepție. Trebuie avut în vedere dacă este suficient capital de pornire pentru a vă menține afacerea în derulare timp de cel puțin șase luni. De exemplu, probabil că nu veți factura primul client pentru cel puțin 30 de zile. Apoi, mulți termeni de plată net se pot întinde până la 60 de zile – sau chiar mai mult pentru unele organizații mari. Asta inseamna 90 de zile inainte de a vedea banii care vin.

Sfaturi pentru a vă începe propria afacere idependentă

Când vă gândiți la finanțe, luați în considerare costurile inițiale de pornire, cum ar fi facturile de internet și de utilități, tehnologia calculatoarelor și livrările suplimentare de proiecte, precum și costurile dificile, cum ar fi spațiul de birou, dacă alegeți să lucrați în afara casei. Veți dori, de asemenea, să decideți asupra unei structuri de afaceri, deoarece aceasta va determina obligațiile fiscale federale și de stat.

4. Fii pregătit să fii șeful

Da, să fii șeful tău propriu este minunat, dar asigură-te că ești în modul potrivit de a te ocupa de tot ce vine odată cu managerierea afacerii tale. Ca proprietar independent de afaceri, nu sunteți doar responsabil pentru finalizarea lucrărilor descrise într-un contract – sunteți, de asemenea, responsabili pentru găsirea acestei activități. Va trebui să utilizați rețeaua pentru a găsi clienți noi, pentru a rămâne încrezători în timpul negocierilor contractului și pentru a împinge clienții care întârzie cu plata sau care sunt nu sunt comunicatori grozavi.

CITEȘTE ȘI: Cum îți transformi pasiunea în afacere profitabilă

Deoarece conducerea unei afaceri poate fi atât de consumatoare de timp și complexă, mulți proprietari de afaceri independenți vor automatiza sarcinile, vor angaja alți contractori sau vor folosi servicii externe ca un contabil pentru a-și elibera timpul, astfel încât să se poată concentra asupra sarcinilor de mare valoare. Prin externalizarea activităților de back-office veți putea urmări ceea ce într-adevăr doriți să faceți în fiecare zi.

5. Stabiliți obiective și evaluați în mod constant progresul

Pe măsură ce afacerea dumneavoastra se desfasoara, poate fi usor sa va prindeti in fiecare zi în lucrul la proiect, comunicarea cu clientii si securizarea urmatorului contract. Dar este la fel de important să vă faceți timp pentru a vă oferi o analiză a performanței de câteva ori pe an. În timpul acestor recenzii, revizuiți obiectivele dvs., evaluați progresul și faceți un plan de îmbunătățire. Luați în considerare ce înseamnă succesul pentru dvs. și cum puteți crea pași măsurabili pentru a o realiza.

Amintiți-vă, nu tot ceea ce faceți va funcționa perfect. Este bine să reevaluezi obiectivele personale și cele de afaceri și să îți adaptezi strategia în consecință. Pe măsură ce industriile și tehnologia se schimbă și se dezvoltă, la fel și afacerea dvs.

Deși există numeroase beneficii pentru a începe propria afacere, calea spre independență necesită pregătire și muncă grea. Dacă aceste sfaturi sună copleșitoare, vă recomandăm să vă testați inițial afacerea pe o bază part-time, păstrând în același timp locul de muncă curent. Aceasta este o modalitate excelentă de a încerca ideile de afaceri și de a vă simți în legătură cu funcționarea unei companii în siguranță. Pe măsură ce vă construiți rețeaua, încrederea și portofoliul, puteți trece apoi într-o afacere independentă cu normă întreagă, potrivit business.com

6. Stabiliți elementele de bază

Pentru a începe afacerea dvs., va trebui să stabiliți elemente concrete care să funcționeze conform, mai ales dacă doriți să vă angajați cu întreprinderi mari ca un profesionist calificat independent. Acest lucru înseamnă, cel puțin, o structură de afaceri, care poate varia de la un proprietar unic la o societate C mai complexă.

De asemenea, veți demonstra că sunteți profesionist prin dezvoltarea de materiale de bază de marketing, cum ar fi un site web, cărți de vizită și o prezență pe site-uri de rețele profesionale, cum ar fi LinkedIn. Nu numai că aceste materiale vă pot ajuta să obțineți o afacere nouă, ele demonstrează că susțineți în mod activ o muncă, fiind un semn pentru anumite companii că sunteți calificat să lucrați independent.

De asemenea, veți dori să vă asigurați afacerea. Multe organizații vor avea calificări specifice, dar veți avea nevoie de asigurări de răspundere generală.

Vorbind despre calificări, veți dori, de asemenea, să fiți sigur că aveți un contract cu clientul înainte de a începe să lucrați. Aceasta include un proces de plată – în mod ideal cu condiții favorabile – precum și un contact definit în cadrul organizației pentru întrebările de zi cu zi, atât despre proiectul dvs., cât și despre întrebările care ar putea apărea în legătură cu angajamentul dvs. Acesta include, de asemenea, un domeniu de lucru scris pentru fiecare angajament care include serviciile pe care le veți furniza, precum și livrările pe care clientul le va primi.

După ce ați fost de acord cu termenii contactului dvs., contractul va trebui probabil aprobat de alte departamente dacă lucrați cu o organizație mare. Veți dori să vă asigurați că acest proces este complet înainte de a începe să lucrați.

 Sursa foto: Unsplash