Marc Bortun este noul director de creaţie al Rusu+Bortun Brand Growers

Marc Bortun este noul director de creatie al Rusu+Bortun Brand Growers

Începând din această lună, Marc Bortun, co-owner Rusu+Bortun, devine și directorul de creaţie al agenţiei. Astfel el va coordona toate proiectele, din punct de vedere creativ, pentru portofoliul de conturi compus din: Orange, Europa FM, Bittnet, Avia Motors, OroToro, Yasou, OSHO Restaurant, Mega Image, Ing Tech, Cărturești, Mandy Foods, Bursa Binelui BCR, Sports Hub (Cristina Neagu, Mihai Leu, Ana Maria Branza), Trutzi, The Institute, United Way, Equatorial (Vrunners.com), On Pharma, Patru Maini, Apollo111, Tiriac Energy, OLX Grup, Stratulat Albulescu, Inventure (francize.ro).

„Simt o mai mare responsabilitate, deoarece rolul asta vine la pachet cu cateva skills-uri pe care trebuie să mi le perfecţionez, cum ar fi organizarea, planificarea riguroasă. Ştiu însă că mă pot baza pe sprijinul colegilor mei. În schimb, cu zona de coaching, feedback, preluări/ centrări și alte giumbușlucuri ce ţin de seniorat mă simt foarte comfortabil. Îmi place efortul de echipă, nu sufăr de orgolii personale când sunt la birou, le păstrez pentru exprimările mele personale din zona de pictură sau design,” a spus Marc Bortun, creative director Rusu+Bortun.

Cu experienţa de 20 de ani în industria de marcomm locală, Marc Bortun își propune în primul rând să dezvolte în agenţie o și mai bună integrare creativă între branding și advertising, dublată de dezvoltarea Rusu+Bortun Cyber Growers, unit de business coordonat de Miruna Macsoda. După 10 ani de la debutul Rusu+Bortun pe piaţa locală de publicitate, timp în care a trecut prin mai multe etape de dezvoltare și maturizare, echipa de creaţie care a fondat agenţia își unește forţele pentru a o duce la nivelul următor.

„Ceea ce sper să reușesc alături de colegii mei de la client service, strategie și creaţie este să facem lucrurile mai relaxat, cu acea voluptate și bucurie care nu-și mai găsesc loc câteodată, să ne rezulte proiectele alea cu care să ne mândrim, clientul să fie confortabil sau chiar fericit, iar publicului să-i satisfacă inteligenţa și nevoia de frumos. Cu cât mai puţin stres. Primordial e ca provocările să fie clare, ca noi să putem gândi soluţii corecte. Şi asta deoarece pentru noi ca agenţie nu este de ajuns ca lucrurile să arate bine. Trebuie să fie și strategice. Şi să convingă clienţii, să rezolve problemele pentru care ei ne-au investit cu încredere, fie ei antreprenori sau intraprenori. Să ajungem să avem acea relaţie armonioasă în care avem încredere și respect unii faţă de alţii. Să ne merităm reciproc,” a adăugat Marc Bortun.

Absolvent al Universităţii de Artă din București, secţia pictură, Marc Bortun a intrat în publicitate în 1998 în funcţia de Designer/ Art Director la Millenium Communications. Au urmat ani de experienţă ca Art Director în cadrul unor importante agenţii locale și internaţionale precum Saatchi&Saatchi, CAP, Cohn & Jansen. Din iunie 2008 este co-owner Rusu+Bortun Brand Growers. În toţi acești ani a cucerit premii de creativitate, atât la nivel local, cât și internaţional, în cadrul unor festivaluri precum ADOR, AdPrint, Effie, ADC Awards, Rebrand 100, Fibra și este membru al ADC România, din 2015.

„Marc este un creativ pur sânge, un artist vizual foarte conceptual, convertit la publicitate de dragul oamenilor, al umorului sau al tâlcului pe care aceștia îl pot scoate la iveală. Lucrează de 20 de ani în industrie, iar de 13 suntem echipă. De creaţie, art și copy, mai mulţi ani, iar acum în an aniversar a venit momentul să devenim echipă de management. Dacă 10 ani, rolul lui Marc a fost să genereze idei și craft vizual, acum e timpul să provoace, să selecteze și să armonizeze talentele din Corbeni 3. Ne dorim mai mult de la Rusu+Bortun, iar asta implică skin in the game, ceea ce-i motivant, nu doar responsabilizant. Pentru mine a fost o mare șansă să-l am pe Marc aproape în toţi acești ani. Sunt sigur că așa va fi pentru colegi și pentru clienţii agenţiei”, a povestit Cătălin Rusu, Chief Creative Partner & CEO la Rusu+Bortun.

Citește și Cum a redefinit știinţa, marketingul și recrutarea prin social media