Radu Florescu – reales președinte al Uniunii Agențiilor de Publicitate din România

Radu Florescu – reales președinte al Uniunii Agențiilor de Publicitate din România

Radu Florescu, CEO Centrade Saatchi&Saatchi, a fost ales pentru a doua oară consecutiv în funcția de președinte al Comitetului Director al Uniunii Agențiilor de Publicitate din România (UAPR). Decizia a fost luată în cadrul celei mai recente Adunări Generale ale Uniunii Agențiilor de Publicitate din România, informează un comunicat al UAPR, remis Manager Express.

Adunarea Generală a Uniunii Agențiilor de Publicitate din România a aprobat un nou comitet director, cu un mandat de 2 ani. Comitetul este condus de Radu Florescu (CEO Centrade Saatchi & Saatchi alături de: Ștefan Iordache (Leo Burnett) – vicepreședinte, Alex Visa (GroupM Interaction), Claudia Chirilescu (Spoon Media), Radu Miu (Mercury 360), Nora Marcovici (BBDO) și Alexandru Cernătescu (Infinit Solutions).

”Sunt onorat să fiu pentru a doua oară ales președintele Uniunii Agențiilor de Publicitate din România. Împreună cu noii mei colegi din UAPR suntem pregătiți să apărăm în continuare interesele agențiilor de publicitate din România și să rămânem transparenți. Vom susține de asemenea proiectele industriei de advertising și vom continua demersurile de educație în beneficiul profesioniștilor din industrie, oferind cursuri și specializari celor interesați de marketing, media și publicitate”, a declarat Radu Florescu, Președinte al Uniunii Agențiilor de Publicitate din România (UAPR).

Despre UAPR:

UAPR este o organizaţie profesională fondată în anul 2000, care urmăreşte apărarea intereselor agenţiilor de publicitate, dezvoltarea şi profesionalizarea industriei de advertising şi ridicarea standardelor profesionale. În acest sens, UAPR reuneşte cele mai importante agenţii de publicitate şi de media de pe piaţa autohtonă de publicitate.

Uniunea Agenţiilor de Publicitate din Romania reuneşte agenţii de publicitate şi de media de pe piaţă autohtonă şi îşi propune să apere interesul agenţiilor de publicitate, să ridice standardele profesionale în advertising, să dezvolte şi să profesionalizeze industria de publicitate şi să atragă noi membri.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •