Twitter şi GfK lansează GfK Twitter TV Ratings

Gfk şi Twitter lansează GfK Twitter Ratings

Twitter şi GfK au semnat un parteneriat exclusiv, prin care au lansat GfK Twitter TV Ratings în Germania, Austria şi Olanda. Noul serviciu va oferi date despre frecvenţa şi reach-ul mesajelor utilizatorilor de Twitter, asociate programelor de televiziune şi campaniilor de comunicare derulate pe acestea. Aceste informaţii sunt esenţiale grupurilor media şi agenţiilor de media, pentru a obţine informaţii despre popularitatea în creştere a comentariilor din social media.

În timp ce se uită la televizor, din ce în ce mai multe persoane îşi împărtăşesc opiniile şi comentariile despre programele TV pe Twitter. Aşa-numitul “al doilea ecran” transformă televiziunea într-o experienţă interactivă şi socială. De asemenea, creşte gradul de penetrare a canalelor de televiziune, deoarece mesajele sunt larg răspândite printre followerii acestor utilizatori de Twitter (persoanele care le urmăresc activitatea).

Cu ajutorul GfK Twitter TV Ratings, GfK va putea să furnizeze date cu privire la frecvenţa şi la gradul de penetrare ale mesajelor care fac referire la anumite programe de televiziune. Noul serviciu va fi disponibil începând cu acest an în Germania, Austria şi Olanda şi va permite canalelor de televiziune să arate audienţa suplimentară pe care o câştigă prin intermediul social media. În plus, agenţiile media şi advertiserii vor avea la dispoziţie parametrii mai detaliaţi pentru a planifica şi a evalua campaniile cross-media.

Matthias Hartmann, CEO GfK, spune: “Suntem încântaţi de acest parteneriat cu Twitter. Media se află abia la începutul transformării sale gigitale şi Twitter s-a dovedit a fi “o portavoce socială” pentru evenimentele live şi pentru emisiunile de televiziune. Credem că interacţiunea dintre diferite canale media este deosebit de interesantă. De aceea, oferim insight-uri asupra efectelor cross-media, alături de Twitter, noul nostru partener inovator.”

Ali Rowghani, COO Twitter, spune: “Twitter a devenit un companion important pentru milioane de oameni în experienţa vizionării programelor TV. Oamenilor le place să folosească Twitter în timp ce se uită la televizor şi să participe la discuţii în timp real despre programele pe care le urmăresc. Suntem foarte mulţumiţi că GfK va aduce experienţa sa de măsurare a audienţelor şi în social media, pentru a oferi posturilor de televiziune posibilitatea să măsoare audienţa totală pe care o ating”.

GfK România

Prezentă pe piaţa locală din 1992, GfK România este, de peste 12 ani, institutul numărul 1 de cercetare de piaţă, cu o cifră de afaceri de aproape 12,5 milioane euro în 2012. Activităţile GfK România sunt structurate în două sectoare, Consumer Experiences şi Consumer Choices.

Grupul GfK este una dintre cele mai mari companii de cercetare de piaţă din lume, cu peste 12.000 de experţi care se dedică zi de zi descoperirii de noi perspective asupra modului în care oamenii trăiesc, gândesc şi cumpără, în peste 100 de ţări. În 2012, vânzările GfK au fost de 1,51 miliarde EUR.

Twitter

Twitter este o platformă globală pentru auto-exprimare şi conversaţii publice în timp real. Prin dezvoltarea unui mod fundamental nou prin care oamenii pot crea, distribui şi descoperi conţinutul, Twitter a democratizat crearea şi distribuirea de conţinut care să permită oricărei voci să se audă în întreaga lume instantaneu şi nefiltrat. Serviciul poate fi accesat la Twitter.com, prin intermediul aplicaţiilor mobile de Twitter pentru o varietate de dispozitive şi prin SMS. Disponibil în peste 35 de limbi, Twitter are mai mult de 230 milioane utilizatori activi lunar.