Peste jumătate dintre companiile care vând produse şi servicii în România nu au prezenţă în online

Peste jumatate dintre companiile care vand produse si servicii in Romania nu au prezenta in online

Peste jumătate dintre companiile care vând produse şi servicii în România (57%) nu au o prezenţă online printr-un website, arată o analiză de piaţă, realizată de către un furnizor de servicii personalizate de software, dezvoltare sau strategie pentru antreprenori.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

„Această tendinţă negativă vine pe fondul unei pieţe interne subdimensionate, cauzată de gradul mic de digitalizare. Aşadar, mai mult de jumătate dintre companiile (57%) care vând produse şi servicii în România nu au o prezenţă online printr-un site. Motiv pentru care am pornit la drum cu scopul de ajuta la digitalizarea României şi de a crea servicii digitale cu sens pentru antreprenorii din mediul naţional şi internaţional”, a declarat Laurenţiu Avramescu, co-proprietar, 2web Software & Services.

În acelaşi context, datele Eurostat, citate de 2web Software & Services, evidenţiază faptul că doar 43% dintre companiile din România au un website, lucru care situează România pe ultimul loc în Uniunea Europeană (UE), unde media este de 77%.

Citește și: Cum s-a prăbușit imperiul lui Jamie Oliver și de ce a dat greș în antreprenoriat

Potrivit sursei citate, România se clasează pe penultimul loc şi în ceea ce priveşte folosirea serviciilor cloud, cu doar 10% dintre companii care apelează la aceste instrumente, faţă de media din UE, de 26%. Mai mult, doar 17% dintre companii au implementate soluţii ERP, iar la nivel UE media este de 34%.

Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management

2web Software & Services furnizează servicii personalizate de software, development, webdesign, branding, strategie pentru antreprenori, încă din anul 2018. Recent, compania a început un parteneriat cu Asociaţia – Măgurele Science Park pentru a facilita digitalizarea companiilor româneşti în jurul tehnologiilor inovatoare şi vizează dezvoltarea internaţională prin parteneriate în SUA şi Europa, pe termen mediu şi lung.

Clienţii 2web Software & Services sunt afaceri care fac trecerea în zona digitală sau îşi modernizează serviciile şi soluţiile web existente.

  • 1
  •  
  •  
  •  
  •