Specialist în HR 3.0, eveniment dedicat profesioniștilor în resurse umane

hr leader

Comunitatea Great Co. Great HR organizează pe 18 august, la sediul Unicredit, începând cu ora 15:00, Specialist în HR 3.0, a doua ediție a seriei de evenimente dedicate profesioniștilor în resurse umane. Pornind de la dificultățile întâlnite zi de zi în organizații, evenimentul vine cu soluțiile funcționale descoperite de către membrii comunității Great Co. Great HR. Cu alte cuvinte, o companie “great” este definită de un HR “great”.

Pe lângă ideea futuristă de a schimba și menține schimbarea din departamentele de HR, noutatea acestui eveniment vine însoțită de structura abordată – World Café.

Rodica Obancea, Professional Certified Coach (ICF), va modera această sesiune de lucru ce va antrena membrii comunității la discuțiile deschise și idei creative, din care se vor obținute răspunsuri la cele mai arzătoare întrebări ale specialiștilor în HR.

„Great Co. Great HR este mediul care aduce împreună profesioniștii din HR cu viziune. Proiectul își propune, printr-o serie de evenimente periodice, alcătuite din conferințe și sesiuni aplicate, să analizeze tendințele internaționale, aplicabilitatea lor în piața, dorințele și nevoile angajaților și să găsească soluții inovatoare cu ajutorul cărora să creeze noi standarde în performanța HR-ului din România. Și toate acestea prin dezvoltarea viziunii personale a profesionaliștilor în HR ai celor mai mari angajatori din România”, explică Alina Anghel, General Manager la Inspire Group.

Conceptul inițiat de Inspire Group și Rodica Obancea este dedicat specialiștilor în resurse umane care vor să ducă inovația din HR-ul din România la rang de artă.

Proiectul a întâlnit până în prezent 120 de specialiști în HR interesați de schimbare și inovare, printre obiectivele acestora numărându-se și determinarea valorii adăugate pe care o poate aduce un HR sau poziționarea HR-ului care își dorește să devină un partener real pentru business.

Citește și Vrei să iei decizii bune pentru compania ta? 5 sfaturi ca să angajezi oamenii potriviți

  •  
  •  
  •  
  •  
  •