„Când ai terminat bugetul, ai închis campania. Cu un influencer nu este aşa simplu.”

Conferinta „Marketing in Direct - cu tema Seductia Influencerilor versus Marketingul automatizat”

Probabil știi deja: consumatorul nu vrea să fie informat în legătură cu tot ce se află în magazin şi, cu atât mai puţin, în momentele sale de relaxare. Conform Nielsen, 92% dintre oameni au mai multă încredere în recomandările word of mouth, decât în campania de promovare a unui brand. Logic – având în vedere recenta (r)evoluţie a reţelelor sociale, recomandările şi criticile distribuite online instantaneu.

Dacă ai dat like unui blog sau unei pagini Facebook administrate de către o persoană publică, înseamnă că ai încredere în opiniile acesteia şi că i-ai conferit un statut anume. Un influencer este definit ca o persoană care are abilitatea de a schimba comportamente sau poate avea un impact asupra deciziei de cumpărare, într-un context dat. Influencerii au o comunitate dezvoltată în jurul lor (şi a paginii, fie că este vorba despre un blog, fie un cont de YouTube sau o pagină pe Facebook). Ei pot fi bloggeri, vloggeri, jurnalişti, vedete, proprietari ai unor portaluri de ştiri şi evenimente locale sau grupuri pe reţelele sociale, având asupra audienţei lor un impact puternic, care, în mod automat, provoacă anumite reacţii.

Brandurile s-au „prins” deja şi reuşesc să ajungă la consumatori apelând la acest marketing inteligent. Când ai un buget de marketing „pe mână” şi decizi să te aliezi cu un influencer, acesta îţi poate face cunoştinţă cu întreaga lui reţea. Fiindcă audienţă îi este loială, influencerul are abilitatea de a-ţi aduce trafic pe site, de a-ţi creşte expunerea pe reţelele de socializare şi chiar îţi poate vinde produsele, prin conţinutul pe care îl realizează (tutoriale, testimoniale, recenzii sau povestind din experienţă personală). Aceşti „comunicatori – influențatori” îţi asigură şi inbound marketingul, ajutând brandul prin conţinut, text, fotografii sau video, implicând brandul în conversaţii cu consumatorii.

Radu Moraru (Naşul.tv & Antreprenor): „Toate produsele şi serviciile merită un marketing bun. Cu alte cuvinte, fiecare brand îşi merită clienţii. Însă, cum îl scoţi din «grămadă»? Ce-i «faci»? În mediul online, dacă nu ştii să te mişti, te pierzi… la fel şi cu campaniile. Eşti sigur/a că nu risipeşti banii pe campaniile Google sau Facebook? Când ai terminat bugetul, ai închis campania. Cu un influenţator nu este aşa simplu – dacă cineva a fost de acord să îşi asocieze imaginea cu tine, îţi va purta «brandul» mult timp după încheierea contractului. De ce? Pentru că lumea va face în continuare aceste asocieri. Este şi cazul meu – uneori nici eu nu mai ştiu dacă sunt Nașul sau doar Radu.”

Marius Călugaru (Blogger Blogatu.ro, YouTuber, pasionat de tehnologie-online-marketing): „Sunt pasionat de publicitatea online şi îmi place să interacţionez cât mai mult, cu cât mai multe branduri care îşi desfăşoară activitatea în mediul online sau care îşi promovează produsele sau serviciile pe internet. Chiar dacă am urmat medicina, adevăratele mele pasiuni sunt marketingul, comunicarea şi publicitatea online. În prezent, reprezint mai multe branduri în relaţia cu bloggerii şi nu numai. Zi de zi, învăţ din ce în ce mai multe, atât de la clienţi, cât şi de la bloggeri. Pot spune că sunt autodidact şi vreau să acumulez cât mai multe informaţii utile, pe care să le aplic, ulterior, în relaţia cu partenerii (atât cu brandurile, cât şi cu bloggerii). Am participat la mai multe conferinţe despre publicitatea online, de câteva ori ca speaker, iar experienţa a fost una deosebită. Sunt convins că informaţiile despre o relaţie cât mai corectă dintre branduri şi bloggeri vor fi interesante pentru cei prezenţi la conferinţa Marketing în direct.

Adina Necula (Beauty Specialist & Founder LadyLike): „Mirajul online-ului poate seduce multe suflete nevinovate aflate în căutarea unei reţete rapide de popularitate. Recunoaşterea în cadrul unei comunităţi implică, însă, mult mai mult decât construirea unei imagini frumoase şi atragerea de followers. Cariera mea în universul frumuseţii a debutat în urmă cu 14 ani, iar întregul set de studii întreprinse s-a alăturat înclinaţiilor atent cultivate şi deprinderilor manifeste, care mi-au susţinut nu doar parcursul profesional, ci m-au ajutat să îmi creez o identitate. Ladylike este şansa fiecărei femei de a deveni propria capodoperă.”

Dana Sota (Beauty & Wellness Consultant 4Ocean Ambassador): „Am început să scriu paginile de beauty în presă glossy din 2004, apoi am scris şi publicat cartea „Frumuseţea se învaţă”, iar din 2009 scriu pe blogul meu, www.danasota.com. Frumuseţea nu mai înseamnă doar un make-up aşezat bine pe faţă sau o coafură elaborată! A evoluat în ceva holistic, într-o combinaţie de îngrijire, cu nutriţie corectă, cu sport şi mişcare, cu linişte sufletească şi minte calmă, cu grijă faţă de natură şi de semeni, cu blândeţe şi graţie. «A fi frumoasă» presupune un cumul din toate acestea, plus multe zâmbete pentru cei din jur.”

 Cea de-a 9a ediţie a Conferinţei „Marketing in Direct – cu tema Seducţia Influenţatorilor versus Marketingul automatizat” – are loc pe 26 septembrie 2017, la Clubul Diplomatic Bucureşti, şi te asteaptă cu recomandările unor Influenceri & Strategi consacraţi: Mikey Haș (Vloggerul nr 1 din România & Antreprenor), Radu Moraru (Naşul.tv & Antreprenor), Şerban Huidu (owner Cronica Cârcotaşilor & Co-owner cronicipebune.ro), Marius Călugaru Blogatu.Ro (Blogger, YouTuber, pasionat de tehnologie-online-marketing), Adrian Niculescu (Antreprenor), Alex Rada (Consultant Automatizare Marketing & Product Manager InboxTarget),  Adina Necula (Beauty Specialist & Founder LadyLike), Dana Sota (Beauty & Wellness Consultant), Geanina Staicu-Avram (The best Food blogger JamilaCuisine.ro) şi Mihaela Tatu (Trainer Tehnica şi Arta Comunicării). Moderatorul ediţiei va fi Laura Dragomir (Speaker şi Trainer Managementul Comunicarii & Public Speaking).

Partenerii evenimentului: Budureasca, Profi, Siveco, Serousi, Diamond by Adesgo, Dormeo, Boromir, Sanovita, LaDorna, Just Master Activities (Touch), Redd’s, Gerlinea, Sprinter Promotion, Angels Distributions, Gett’s, ClausWeb, Tailor Events, Rental Media, ProfiPrint, Listafirme.ro, Nikon, Happy Cinema, Giotto, ProfiPrint, MultiverseArts, Piramida, Marketing Romania, BlitzTV, Agerpres, Romania Libera, InMedia (Eva.ro), Rol.ro, RadardeMedia.ro, DCNews.ro, ManagerExpress.ro, Radio Romania Actualitati, Ziare.com, Business24.ro, SmartFinancial.ro, OrdineaZilei.ro, PRCafe.ro, Chic-Elite.ro, Cariereonline.ro, Finzoom.ro, CalendarEvenimente.ro, Sapte Seri, Rabbit Media.

Mai multe detalii pe www.marketingindirect.ro

  •  
  •  
  •  
  •  
  •