Inovația îi priveşte pe toţi membrii organizației

Pentru că suntem implicaţi într-un domeniu creativ precum consultanţa, inovația, ideile noi şi adaptabilitatea extrem de rapidă la evoluţiile pieţei sunt aspecte-cheie pentru noi. Prin urmare, încurajarea inovaţiei este una dintre ariile strategice ale PwC.

Aş spune că e greu de definit o strategie de inovare. Consider că trebuie să existe un mix potrivit între un plan-cadru care să stimuleze inovația şi impulsuri creatoare şi spontane. Așadar, totul se rezumă la definirea unei culturi organizaționale care să aibă inovația şi creativitatea ca puncte importante, „trăite” de către oamenii din organizație. Asta încercăm să realizăm în PwC. Consider că fiecare dintre noi are o componentă inovatoare pe care trebuie s-o descoperim – se poate întâmpla mai repede sau mai târziu –, important este însă să fim insistenți în a căuta şi a avea asemenea momente de spontaneitate şi creativitate intelectuală.

Citește și Cum punem inovaţia în slujba afacerii? (II)

Astfel, inovația nu poate fi apanajul exclusiv al unor persoane, ci aparține tuturor oamenilor din organizație – având, bineînțeles, un cadru definit. Cel puțin în domeniul nostru, inovația are ca premisă informația şi cunoașterea unor aspecte legislative prezente sau trecute, care să permită dezvoltări viitoare. Utilizăm, în acest sens, aspecte disponibile în interiorul sau exteriorul organizației, concentrându-ne atât pe îmbunătăţirea modelului de afaceri, cât şi pe a oferi servicii într-o gamă cât mai largă pentru partenerii noștri de afaceri şi pe a reuși să ne