Inovarea se traduce prin personalizarea completă a beneficiilor

cea mai buna metoda de inovare este resuscitarea resurselor talentelor

Prin prisma modelului de business pe care Signal Iduna îl adoptă, inovarea se traduce atât în strategie de vânzări şi marketing, cât şi într-o personalizare continuă a beneficiilor pe care le oferim. Impulsurile creatoare sunt baza oricăror concepte de marketing şi / sau vânzări. De aici ne place să începem orice strategie. Prezenţa unor simple impulsuri creatoare nu poate susţine un întreg proces de inovaţie.

Inovaţia trebuie să fie parte a unui proces de management concentrat pe dezvoltarea de oportunităţi. Fără această componentă, procesual vorbind, apar lacune ce pot duce la scăderi productive semnificative. În egală măsură, Signal Iduna tratează inovaţia drept parte a proceselor de management pe majoritatea palierelor cuprinse de strategia de grup.

Citește și Cum punem inovaţia în slujba afacerii? (I)

Fiind parte componentă a proceselor de management, bugetul strict definit către procese inovatoare e greu de evaluat. Putem spune că ponderea investiţiei în inovare în buget este, totuşi, una foarte mare. Toate departamentele implicate în implementarea beneficiilor pe care le oferim clienţilor construiesc imaginea inovaţiei.

Pentru că noi credem că cea mai bună metodă de inovare este resuscitarea resurselor latente, în principal, apelăm la cele interne.
Modelul de business pe care Signal Iduna, ca grup, îl are este unul inovator prin prisma beneficiilor pe care le oferă. Inovarea se traduce prin personalizarea completă a beneficiilor.

Cea mai recentă inovaţie în compania noastră o reprezintă apropierea de necesităţile clienţilor printr-un serviciu de Call Center specializat, care le furnizează clienţilor Signal Iduna informaţii medicale precise într-un timp foarte scurt. Inovarea constă în angajarea unui personal cu studii medicale ce poate fi suport pentru orice asigurat Signal Iduna.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •