Unul din doi angajați români consideră că ar putea avansa în carieră prin coaching

La mai multe intrebari care au urmarit sa surprinda perspectiva romanilor despre coaching au raspuns peste 700 de angajati din mai mult de 90 de companii din Romania

”Ce este coachingul? În ce situații ați apela la coaching? După câte ședințe ar trebui să apară rezultatele?”

La mai multe întrebări care au urmărit să surprindă perspectiva românilor despre coaching, au răspuns peste 700 de angajați din mai mult de 90 de companii din România, în cadrul unei cercetări realizate de compania de training Ascendis (www.ascendis.ro) timp de șase luni (mai – octombrie 2016).

”Coachingul reprezintă, în primul rând, un demers de dezvoltare a abilităților și competențelor profesionale ale unei persoane”, consideră 57% dintre respondenți.

Pentru 28% dintre participanții la studiu, coachingul ar trebui utilizat pentru dezvoltarea abilităților de relaționare ale angajaților și doar unu din nouă salariați crede că un astfel de demers este menit să corecteze problemele de comportament ale unei persoane.

”În prezent, tot mai multe organizații apelează la coaching, atât pentru rezolvarea unor probleme punctuale, legate fie de performanță, fie de relaționare, cât și pentru programe de dezvoltare de durată medie sau lungă pentru angajați. Participanții implicați în astfel programe sunt persoane din diverse companii, de la toate nivelurile ierarhice, de la CEO/Director General, până la nivelul de execuție, cum sunt de exemplu specialiștii sau ‹individual contributors›, dar există și persoane care aleg pe cont propriu să se înscrie într-un program de coaching”, a declarat Andreea Popa, trainer și master coach Ascendis.