Warren Buffett spune că îmbunătățirea acestei abilități simple vă va da un plus de autenticitate și vă va crește valoarea

Warren Buffett spune ca imbunatatirea acestei abilitati simple va va da un plus de autenticitate si va va creste valoarea

Un antreprenor în vârstă de 22 de ani i-a cerut de curând lui Warren Buffett, cel numit Oracolul din Omaha, un singur sfat pe care să-l transmită mai departe generației sale. Se pare însă că sfatul este unul valabil pentru fiecare generație.

„Investește în tine. Singurul mod ușor de a-ţi crește valoarea cu 50% este prin perfecționarea abilităților de comunicare – atât scrise cât și verbale.” Dacă nu poți comunica, e ca și cum i-ai face cu ochiul unei fete pe întuneric, nimic nu se întâmplă. Poți beneficia de toată inteligența din lume, dar trebuie să o poți transmite mai departe și transmiterea este comunicare.”

Miliardarul a recunoscut public că pe perioada liceului și a colegiului a fost „îngrozit de vorbitul în public”, stările neplăcute culminând chiar cu stări de rău fizic.

Însă, după ce a participat la un curs de vorbit în public la Dale Carnegie, acest lucru i-a schimbat viața. Până în prezent, în loc să-și expună în birou diplomele de la colegiu sau de la liceu, acesta are afișată o diplomă singuratică pe peretele său: diploma de comunicare pe care a primit-o în 1952 de la Dale Carnegie.

Garanţia voastră pentru succes poate fi în comunicarea scrisă
Așadar, sfatul lui Buffett este de a vă îmbunătăţi atât abilitățile de comunicare verbale, cât și scrise. Acestea fiind spuse, dacă nu acordaţi prea multă atenție în creșterea capacității de a scrie bine, ţineţi minte că acesta poate fi secretul succesului.

Potrivit unui articol din Entrepreneur, Comisia Națională pentru Scris a constatat că aproape jumătate dintre companiile chestionate plătesc pentru programe de formare pe scriere pentru „angajații cu probleme privind ineficienţa în scris”, subliniind necesitatea unei comunicări scrise eficiente la locul de muncă.

Raportul comisiei a arătat că 80% dintre companiile din sectorul financiar, asigurări, imobiliare și industria de servicii evaluează în mod regulat abilitățile de scriere a candidaților în timpul procesului de angajare.
Președintele comisiei a declarat: „Scrierea este un indicator al muncii profesionale de înaltă calificare, cu salariu ridicat. Persoanele care nu se pot exprima în mod clar în scris își limitează posibilitățile de angajare profesională”.

Sursa: Inc.com

Foto: Pixabay

Citește și Te chinui să-ţi găsești motivaţia? Nu cere sfaturi, oferă-le!