Am intrat în noul an și facem bilanțurile celui care tocmai a trecut. Iată care sunt materialele care au atras atenția cititorilor noștri și au intrat în lista celor mai citite articole publicate în 2017.
Cum a reușit o afacere să creeze o nouă specie de consumatori – booksterii
Acum cinci ani, Bogdan Georgescu organiza un incubator de afaceri, unde a apărut și conceptul unei biblioteci moderne. A urmat o perioadă de negocieri și pregătiri, pentru ca, în cele din urmă, în primăvara anului 2013, să fie lansat Bookster – prima bibliotecă pentru corporatiști. Alexandra Stroe, co-fondator Bookster, povestește despre cum se „bookură” corporatiștii de lectură. (citește în continuare)
O franciză, vă rog! La pachet!
Proiect inovator în piaţa bancară: structură dedicată de HR pentru o singură linie de business
Cosmetica viitorului (laser, câmp magnetic pulsat, nanoparticule de aur și argint), într-un cabinet din Piața Victoriei
De ce limbajul din corporații nu „face sens”?
Specialiștii în resurse umane din companii, trainerii și managerii semnalează o problemă mai serioasă. Înainte de ”romgleză”, aceștia se confruntă cu depersonalizarea, ambiguitatea, minimizarea chestiunilor negative, frica de responsabilitate sau schimbarea efectivă a sensului cuvintelor, indiferent de limba din care provin, și consideră că acestea pot avea rezultate dezastruoase pentru succesul unei afaceri (Human Performance Development International). (citește în continuare)
Cine-a zis că IT-iștii nu se pricep la flori și nu le iubesc sau înțeleg?
În luna mai, luna lui Florar, cum i se mai spune, nu puteam avea un interviu mai potrivit decât unul despre flori. Așa încât, am căutat un antreprenor, lansat de curând pe piața design-ului floral, cu care să stăm de vorbă. Se numește Costin Speciac și a lansat Serendipity – un business dedicat aranjamentelor florale, împreună cu o bună prietenă, Andrada Margaș. (citește în continuare)
O aplicație care va deveni creierul digital al antreprenorului
Cu brandul de angajator la control
Articol de: Elena Badea, Managing Partner, Valoria Business Solutions
Atunci când brandul comercial este puternic, autentic și respectă promisiunea de valoare făcută consumatorilor, aceștia au elementele care să le faciliteze decizia rapidă în favoarea acelui brand. În mod similar, atunci când brandul de angajator este gândit strategic, comunicat consecvent și susținut în mod pozitiv de realitatea de zi cu zi din firmă, candidații au elementele care să le faciliteze decizia de angajare. (citește în continuare)
Călin Cavaleru: “Șefii se cred infailibili, cer imposibilul și vor controlul absolut”
În calitate de consultant, Călin Cavaleru a lucrat pentru companii din media, industrie, banking, asigurări, auto, retail, oil&gas, IT&C, FMCG și producție publicitară. A trecut prin toate treptele ierarhice: de la vânzător, la director al regiunii Balcanice responsabil pentru rezultatele din nouă țări. Toate acestea, dar și faptul că are o viziune destul de critică și adesea, acidă, despre manageri și antreprenori, m-au determinat să-l provoc la o discuție despre “șefi” și stilul lor de a conduce. (citește în continuare)
Demis Papillon, Academia de Golf: Nu fac un milion de dolari, dar trăiesc și am trăit ca un milionar, în ultimii 30 de ani
Oamenii cred despre golf că este un sport elitist, ceea ce nu este adevărat, spune Demis Papillon, fost bancher, născut la Constanța și fondator al Academiei de Golf care îi poartă numele. Deşi nu îi aduce venituri anuale de peste un milion de dolari, sportul pe care îl trăieşte la intensitate maximă îl face să se simtă ca un milionar, mărturiseşte instructorul profesionist, într-un interviu acordat Manager Express. (citește în continuare)