Cum să livrezi conținut excelent pentru audiența ta în 2019

Să creezi conținut este cel mai creativ și, câteodată, stresant aspect al marketingului. Mulți factori planează asupra contentului pe care audiența îl va aprecia. Proprietarii de afaceri știu cât de benefic este conținutul de calitate și cât de bine este primit de clienți, lucru care se transformă în conversie.  Iată cum să livrezi conținut de calitate pentru publicul tău:

Cunoaște-ți audiența

Dacă vrei să ai un conținut excelent pentru blogul de afaceri, este vital să cunoști publicul. Publicarea a 100 de postări pe lună sună ambițios și fantastic, dar dacă cititorii tăi nu sunt interesați, nu vei vedea o creștere semnificativă a conversiilor.

Pe de altă parte, dacă publici 10 articole pe lună și acestea sunt direcționate în mod special către publicul tău țint, ai putea vedea o creștere substanțială. Cea mai bună modalitate de a afla ce îi place audienței tale este doar să-i întrebi. Poți să accesezi social media, să faci un formular privind satisfacția clienților pe site-ul tău sau să faci un test pe care toți cititorii îl pot completa.

Vei obține o mulțime de date din aceste anchete, chestionare și anchete social media – cu condiția să adresezi întrebările corecte. Asigură-te că întrebi clienții ce probleme întâmpină, ce subiecte îi bucură și ce poți face pentru a le îmbunătăți experiența. Răspunsurile te pot ajuta să afli ce interesează publicul, astfel încât să asiguri  conținut care să reflecte interesele și întrebările acestuia.

Gândește-te la cel mai bun conținut pe care l-ai citit personal. Sunt șanse mari ca acest conținut să  ofere o valoare într-un fel. Probabil articolul a răspuns la o întrebare pe care ai avut-o sau a dezvăluit informații noi despre un subiect care te interesează. Trebuie să inspiri același sentiment de valoare în tot conținutul tău. Informațiile despre clienți și datele  Google Analytics te pot ajuta să identifici aceste subiecte.

Partajează pe social media:

E greu de negat importanța social media în conținutul procesului de marketing. Țelul tău este ca postarea să fie văzută de cât mai multă lume. Platforme precum Facebook și Twitter pot să îți expună conținutul către milioane de oameni. Întotdeauna partajează articolele despre profilul afacerii tale pe conturile personale. Asta îi va încuraja pe alții să se uite la ceea ce scrii, și să găsească valoare în informația respectivă, lucru care poate duce la sporirea interesului față de brandul tău.

Explorează diferite tipuri de conținut

Crearea conținutului necesită mai mult decât partajarea și relevanța sa. Trebuie să experimentezi diferite tipuri de conținut pentru a menține publicul interesat și angajat în ceea ce ai de spus.

Anumite conținuturi sunt considerate mai ușor de distribuit online, prin urmare schimbarea tipului de conținut pe care îl creezi ar putea îmbunătăți vânzările și ar putea încuraja cititorii noi să se scufunde în conținut. Cel mai popular tip de conținut partajat este infografia, urmată de postări de bloguri, apoi de videoclipuri. Categoria postului de blog este împărțită între liste, articole și ghiduri, scrie business.com

Pe măsură ce analizezi datele despre  public, gândește-te la modalitățile prin care poți integra informațiile pe care doresc să le vadă în diferite formate. De exemplu, dacă publici un studiu de lungă durată, poți comprima și informațiile într-un articol infografic? Ai un canal YouTube unde poți crea un videoclip care să explice datele pentru persoanele care preferă să audă informațiile? Ia în considerare toate aceste căi dacă vrei să creezi conținut implicat și care să poată fi redistribuit.

Multe aspecte ale marketingului s-au schimbat de-a lungul anilor. Marketingul de conținut rămâne remarcabil același lucru. Cea mai importantă diferență este că proprietarii de afaceri se concentrează acum pe crearea de conținut care are valoare, spre deosebire de zilele întunecate ale umplerii cuvintele cheie. Odată cu trecerea timpului, companiile vor continua să creeze un conținut excelent pentru audiența lor, folosind social media, variind tipurile de conținut și ascultând persoanele care le citesc blogurile.

Sursa foto: Unsplash