Marile companii înlocuiesc ierarhiile tradiționale cu marketplace-uri de talente

Marile companii renunta la ierarhiile traditionale si le inlocuiesc cu marketplace-uri de talente

Oamenii au puterea de a modela și de a aplica tehnologia pentru a crea schimbări pozitive, a îmbunătăți stilul de viață și a transforma afacerile și societatea, potrivit Accenture Technology Vision 2017. Raportul anual realizat de către Accenture anticipează cele mai importante tendințe în tehnologie, care vor influenţa direct  mediul de business în următorii trei ani. Tema principală a studiului din acest an, „Tehnologie pentru oameni”, este un îndemn pentru liderii din zona de tech, business și HR să folosească soluțiile IT existente pentru amplificarea capacităților umane. Raportul precizează că, pe piața globală, tehnologia este percepută tot mai mult ca fiind creată de către oameni, prin oameni, cu rolul de a anticipa nevoile existente și de a oferi o experiență personalizată.

„Ritmul schimbării tehnologiei este uluitor, aducând permanent progrese majore, încă de la începutul Erei Informaționale. Pe măsură ce tehnologia transformă modul în care lucrăm și trăim, aceasta aduce importante provocări în societate și creează noi oportunități. În cele din urmă, tot oamenii sunt cei care pot realiza schimbările de impact și suntem optimiști că liderii responsabili vor asigura un impact pozitiv al noilor tehnologii în societate”, a declarat Paul Daugherty, Chief Technology & Innovation Officer, pentru Accenture.

Pentru realizarea raportului Technology Vision 2017, Accenture a intervievat peste 5.400 de oameni de afaceri și specialiști IT la nivel mondial. Aproape 9 din 10 respondenți (86%), au spus că, în timp ce tehnologiile individuale avansează rapid, acestea duc la un efect multiplicator, care creează inovație.

Technology Vision detaliază modul în care – cu progresele din domeniul inteligenței artificiale, Internet of Things și analiza big data – oamenii pot proiecta tehnologii capabile să gândească aproape ca indivizii, aliniindu-se nevoilor acestora. Iar abordarea tehnologiei concentrată pe om este benefică pentru companii.

CVS Health este un exemplu de companie care a stabilit o abordare centrată pe oameni pentru a îmbunătăți asistența medicală. Aplicația mobilă a companiei are capacitatea de a aminti clienților când trebuie să își ia medicația, stochează poze cu rețetele pentru a fi comandate din timp, gestionează cardul de asigurare astfel încât toate datele să fie actualizate la zi.  Într-o industrie privită drept una impersonală și marcată de timpi de așteptare mari, companii precum CVS Health au reușit să ofere o abordare personală asupra asistenței medicale și să construiască o relație mai strânsă între medic şi pacient.

Pe acelaşi subiect: Cum pregătește HR-ul angajații pentru era roboticii avansate

  •  
  •  
  •  
  •  
  •