Shonda Rhimes învață antreprenorii cum să-și scrie propriile povești

Shonda Rhimes invata antreprenorii cum sa-si scrie propriile povesti

Shonda Rhimes este un antreprenor pe cont propriu. Ea conduce Shondaland, compania sa de producție, care a produs unele dintre cele mai populare seriale TV ale tuturor timpurilor, printre care Anatomia Grey (emis timp de 14 ani), How to get away with murder și Scandal. Rhimes este, de asemenea, autoarea memoriilor “Year of Yes: How to Dance It Out, Stand in the Sun, and Be Your Own Person” (expresii și stări exploatate pe larg în cele trei seriale menționate).

De curând, Shonda Rhimes a ținut o prezentare în cadrul evenimentului Intuit Quickbooks Connect Conference, urmată de o conversație cu jurnalista Lisa Ling. Rhimes a venit cu o mulțime de sfaturi pentru antreprenorii din sală. Firește, fiind o scriitoare, Rhimes a pus accentul pe ceea ce înseamnă să scrii și să-ți vinzi propria poveste.

Cum să-ți spui povestea

Rhimes a propus drept exemplu planul său în 5 pași despre cum să-ți regizezi propriul scenariu de succes:

1. Livrează
Tu ești responsabil să spui povestea ta. Trebuie să îți faci apariția și să vinzi. Povestea ta este determină modul în care ești perceput. Fii convingător atunci când o spui.

2. Fii curajos
Nu alege calea sigură. Asumă-ți un risc.

3. Înțelege că ai dreptul să ai un loc la masă
Nu aștepta niciodată ca cineva să îți spună că meriți să fii într-o anumită poziție. Dacă te îndoiești de dreptul tău de a avea un loc la masa greilor și ceilalți oameni vor începe să pună asta la îndoială. Nu pierde ocazia. Pur și simplu fă ceea ce ai de făcut.

4. Spune ce ai de spus
Menține atenția publicului tău. Spune-le oamenilor ce ai de gând să faci, ca să nu vină ca o surpriză. Apoi, muncește din greu. Fii ambițios și îndrăzneț atunci când spui lumii care sunt obiectivele tale.

5. Agreează-ți publicul

Pune-te în pantofii audienței și înțelege-o. Ești publicul tău?
Rhimes a adăugat că, pentru a-ți păstra cei mai buni angajați trebuie să-i faci să se simtă apreciați.

La fel ca mulți alți antreprenori, Rhimes spune că trebuie să fie stimulată pentru a lucra foarte bine. „În momentul în care văd că pot face un lucru cu ușurință, încep să caut altceva de făcut. Îmi place să fac ceva ce nu am mai făcut niciodată.”

De asemenea, ți-a sugerat să te conectezi cu tine însuți: „Flacăra care obișnuia să ardă pentru ceva anume, mai este acolo?”

Sursă: QuickBooks / Youtube

 Foto: lukasbieri