SEO, un proces care nu se termină niciodată

SEO, un proces care nu se termină niciodată

Atunci când ești la început de drum cu afacerea ta și vrei să pășești și în lumea online-ului, pentru a căpăta și mai multă vizibilitate, credibilitate și, de aici, conversii, trebuie să te gândești și la un proces de optimizare SEO eficient, care să îți ofere cel mai bun sprijin pentru a deveni un brand în online.

Să nu uităm că piața digital este într-o continuă creștere, apar noi firme sau freelanceri, gata să te transforme într-un brand online, deși multe dintre ele nu prea știu cu ce se mănâncă optimizarea SEO.

Dacă îți sunt promise rezultate care îți iau ochii, în scurt timp, trebuie să îți pui rapid un semn de întrebare asupra serviciilor pe care ți le oferă.

La modul ideal, un proces de optimizare SEO este o muncă susținută din partea unei echipe a unei agenții interactive, de regulă, formată din strategi care au ceva experiență în spate și care te pot ajuta cu adevărat să te impui ca un brand în online.

Citește și SEO a murit. Antreprenorii aleg OAO

iAgency, agenție interactivă, prezintă o serie sfaturi în ceea ce privește eficiența unei strategii de optimizare SEO în funcție de costul care îți este propus.

  1. Nu toate sumele mari îți aduc rezultatele scontate – este bine știut faptul că românii consideră că dacă un preț este mai mare, înseamnă că produsul/serviciul este de o calitate superioară. Însă în lumea optimizării SEO, lucrurile nu stau chiar așa. Prețul este stabilit în funcție de nevoile tale și nu de pachetele pe care ți le poate oferi o agenție interactivă. Spre exemplu, iAgency este formată din specialiști în SEO cu renume, care știu cu adevărat care sunt nevoile business-ului tău. Înaintea începerii unei colaborări, este important ca agenția cu care vei merge mai departe să te asculte, să îți înțeleagă afacerea/domeniul de activitate, clienții și obiectivele pe care vrei să le atingi, pentru ca mai apoi să îți propună o strategie personalizată.

  2. Nu crede în rețete de succes – optimizarea SEO este un proces în care ambiția și îndemânarea specialiștilor îți aduc cele mai bune rezultate. Pentru că este un sector în plină ascensiune și care suferă schimbări de algoritmi aproape zilnic, este foarte important să ai o strategie personalizată de optimizare SEO. Nu numai că vei avea cuvinte cheie relevante pentru succesul afacerii tale sau impunerea intr-un domeniu de activitate, cat si pasi, recomandari si sfaturi obiective despre cum poti deveni mai usor un brand online.
  3. Volumul de muncă – este un alt aspect care ține de costul și eficiența unui proces de optimizare SEO. Cu cât acesta este mai mare, cu atât prețul va fi pe măsură. Pentru că a optimiza SEO nu înseamnă doar să analizezi și să repari micile probleme din site, ci să creezi tot timpul conținut unic, dinamic, axat pe cuvinte cheie, pentru a atrage și mai mult atenția asupra ta.

  4. Să nu uităm, conținutul este foarte important – și când spunem asta, ne referim nu doar la texte, cât și la raportul imagine/conținut. Optimizarea SEO este legată și de optimizarea imaginilor, a video-urilor și a tot ceea ce apare pe un site, pentru ca el să crească organic în căutările din Google.

  5. Know-how, experienta si expertiza in domeniu – foarte importante atât în succesul optimizării SEO, cât și în costul campaniilor. NU uita că o agenție interactivă, cu cât este mai cunoscută, cu atât are mai multe proiecte de succes duse la bun sfârșit. Este foarte important ca atunci când te decizi să mergi mai departe cu o agenție interactivă, să afli cât mai multe informații despre ea – cine este, care au fost clienții, care au fost cele mai bun rezultate, să citești review-uri și așa mai departe. Pentru că la iAgency, agenție interactivă, avem experiență de peste 10 ani în acest domeniu, noi putem stabili clar și concis cum să arate strategia de optimizare SEO și care sunt pașii cei mai buni prin care te putem ajuta să devii cu adevărat un nume în online.

  6. Niciodată nu alege o agenție interactivă care face compromisuri – și aici ne referim, în special, la cumpărarea de link-uri. Sunt foarte multe site-uri agregatoare prin care o agenție cu așa numiți ”specialiști” sau freelanceri pot cumpăra link-uri. Însă la iAgency, pe noi nu ne interesează cantitatea, cât mai ales calitatea, pentru că roboții Google știu foarte bine să facă diferența dintre un link cumpărat și unul de calitate. Iar dacă site-ul tău are prea multe link-uri care nu sunt de calitate, cu părere de rău îți spunem că ai cam dat banii degeaba: site-ul va fi, cu siguranță, penalizat. Și greu te vei mai putea ridica, din nou, în motoarele de căutare.

  7. SEO copywriting – practic, texte, articole, comunicate, anunțuri și comentarii, cu accentul pe cuvintele cheie principale. De ce sunt importante? Pentru că așa poți deveni și mai vizibil în motoarele de căutare. Optimizarea SEO este un proces care nu se face după ureche, ci prin efort susținut. Nu este suficient să lucrezi doar câteva ore/săptămână, ci trebuie în fiecare zi. Spre exemplu, în cazul iAgency, fiecare dintre membrii echipei noastre au conturi personalizate de clienți, de care se ocupă cu cea mai mare grijă, iar tool-urile Google ne ajută să stabilim care sunt tendințele, iar când acestea se schimbă, să putem reorganiza rapid strategia de optimizare SEO.

  8. Mentenanța SEO – adică crearea de noi pagini, creșterea numărului de backlink-uri, modificări/îmbunătățiri constante ale site-ului, pentru succesul tău online.

  9. Cât de bine îți sunt prezentate rezultatele colaborării? – adică ai un raport lunar care îți răspunde concret la toate întrebările? Sau doar un document în care sunt aruncate niște informații pe care nu le înțelegi? Atunci trebuie neapărat să îți schimbi agenția de optimizare SEO! O spunem pentru că o agenție interactivă care se respectă pune pe primul plan clientul, care i-a încredințat o sarcină și îi oferă, punctual, lunar, rezultatele colaborării lor. Să nu uităm, acesta este un aspect ce ține de eticheta agenției interactive, precum și o carte de vizită către colaborarea cu alți antreprenori pentru că, de vreme ce un om de afaceri este foarte mulțmit de serviciile pe care i le oferi și de felul în care îi prezinți rezultatele obținute, sigur te va recomanda mai departe.

Așadar, atunci când te-ai decis să îți extinzi afacerea în online, fii atent la aceste 9 puncte. De ele depind succesul tău în online. În plus, optimizarea SEO este un proces care presupune îndemânare, cunoștințe și multă răbdare. Doar așa se pot obține cele mai bune rezultate.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •