Greșelile pe care trebuie să le eviți atunci când începi o afacere

Greselile pe care trebuie sa le eviti atunci cand incepi o afacere

Atunci când începi o afacere nouă, există o serie de pași greșiți pe care trebuie să te asiguri că nu îi faci.

Începerea unei afaceri de la zero nu este niciodată ușoară. Trebuie să planifici tot ce este necesar pentru a o transforma în realitate. Totuși,  trebuie să fii strategic pentru a-ți dezvolta afacerea de vis.

Citește și: Ar trebui să cumperi sau să începi o afacere mică?

Simpla gestionare greșită a unei sarcini poate duce la un mare dezastru dacă nu o rezolvi corect. De asemenea, ai nevoie de un plan de rezervă dacă lucrurile nu funcționează conform planului.  Iată următoarele lucruri pe care nu trebuie să le faci dacă vrei un început bun pentru afacerea ta.

1. Faci totul singur

Antreprenorii tind să facă sarcini de afaceri fără ajutorul unui asistent sau al unui instructor. Acesta poate fi un ingredient pentru dezastru ulterior. Nu totul se poate face singur, mai ales în sarcini repetitive. Dacă nu ești suficient de organizat, multitasking-ul îți poate afecta productivitatea și îți va adăuga un stres în plus.

Ar trebui să înveți cum să delegi sarcini angajaților tăi la distanță. Există trei opțiuni pe care le poți alege în angajarea primei tale echipe: freelancing, agenții sau companii de externalizare a proceselor de afaceri, scrie business.com.

Prima poate fi angajată prin diferite platforme de pe piață, cum ar fi UpWork și Fiverr, în timp ce agențiile permit să angajezi cel puțin o persoană sau o echipă întreagă. Între timp, companiile de externalizare pot crea o echipă dedicată pentru tine. Întrucât acoperă cheltuielile pentru echipamentul de care ai nevoie pentru a lucra, nu este necesar să aloci resurse suplimentare pentru activitatea lor.

Citește și: Șase decizii care îți pot ajuta afacerea să se dezvolte

2. Nu îți eficientizezi procesele

Tu sau echipa ta trebuie să faci asta? Uneori, unele procese pot fi ajustate, schimbate sau revizuite pentru a facilita fluxul de lucru și tranzacția cu clientul.

Nu-ți fie teamă să privești sarcinile zilnice ale echipei tale și să vezi ce se poate face mai ușor și ce ar trebui să fie lăsat la urmă sau chiar eliminat. În loc să ai trei verificatori de cerințe, poate poți avea doar unul apoi să delegi codificarea și să soliciti aprobarea celorlalți doi. Echipa ta poate automatiza trimiterea de buletine informative pentru un număr mai mare de clienți.

Acest lucru este la fel ca tranzacțiile cu clienții. Poți reduce tranzacțiile la trei zile în loc de cinci, trimițând formularele de cerere direct echipei de verificare a clientului. Reduci documentele, trimițându-le online cerințele. Simplificarea proceselor implică simplificarea muncii angajaților tăi și simplitate de relaționare a clienților cu compania ta.

  • 12
  •  
  •  
  •  
  •