Top 6 aplicații mobile pentru gestionarea afacerilor

Top 5 aplicatii mobile pentru gestionarea afacerilor

Dacă vrei să crești productivitatea și organizarea companiei sau doar să îți faci mai ușoară viața de antreprenor, câteva aplicații ar putea fi exact ceea de ce ai nevoie. Un criteriu important este ca acestea să nu fie legate de un program pentru desktop. Pentru antreprenori, afacerea nu se desfășoară doar la birou, în zilele lucrătoare, între 9-5, ci este o operațiune non-stop și trebuie tratată ca atare. Aplicațiile mobile permit această libertate.

Pentru a îți veni în ajutor, am stabilit o listă cu cele mai eficiente dintre ele. Acestea acoperă servicii de la comunicarea în cadrul companiei, până la gestionarea datelor și a resurselor umane. Criteriile de selecție au fost ca fiecare dintre acestea să ofere cât mai multe opțiuni, să fie ușor de utilizat, disponibile pe diferite sisteme de operare și cât mai avantajoase din punct de vedere financiar.

Productivitate generală

Evernote
Această aplicație este utilă în special pentru oamenii de afaceri care sunt mereu în mișcare. Vă permite să creați liste și prezentări, să stocați fotografii și să faceți înregistrări audio. De asemenea, simplifică gestionarea echipei și a sarcinilor voastre atunci când nu sunteți la birou. De exemplu, puteți face notițe pe dispozitivul mobil și să le trimiteți rapid angajaților. În plus, este utilă pentru sincronizarea dintre dispozitivele mobile și desktop.

Versiunea gratuită permite utilizatorilor să încarce până la 60 MB de date pe lună. Versiunea Plus costă 34,99$ / an, dar oferă spațiu lunar de 1GB și permite să accesați notele atunci când sunteți offline și chiar să salvați e-mailuri. Versiunea Premium costă 69,99$ / an și oferă 10 GB de date, alături de alte opțiuni suplimentare. Pentru business, costul lunar pentru un utilizator este de 12 $ și vine cu funcții adaptate unei afaceri. Este compatibilă cu Apple și Android.

Comunicare

Slack
Este o platformă de mesagerie instant, cu ajutorul căreia puteți organiza conversațiile echipei voastre în canale private sau publice sau puteți trimite mesaje directe. De asemenea, aplicația facilitează opțiunea de drag&drop și partajarea imaginilor, a fișierelor în format PDF sau altele. De asemenea, indexează automat și arhivează orice mesaj, notificare sau fișier. Nu există o limită pentru numărul de utilizatori pe care compania voastră îi poate adăuga.

Studiile realizate de Slack au arătat că utilizatorii de telefonie mobilă au avut cu 48,6% mai puține email-uri interne și cu 25,1% mai puține întâlniri după instalarea și utilizarea aplicației, ceea ce a dus la o creștere a productivității cu 32%.

Aplicația poate fi utilizată gratuit, dar trecerea la un plan plătit vă oferă mai multe funcții și control. Planul standard costă 8$ / lună pentru fiecare utilizator.

Gestionarea timpului

Toggl
Indiferent dacă sunteți un freelancer sau un antreprenor care vrea să își gestioneze timpul său și al echipei cât mai responsabil, această aplicație este foarte potrivită. Puteți urmări desfășurarea proiectelor sau puteți vizualiza grafice personalizate. Mai mult decât atât, toți angajații voștri pot folosi Toggl și îi puteți împărți în grupuri diferite pentru a rămâne organizați.

Toggl este gratuită dacă este folosită de către un grup de până la cinci utilizatori. Versiunea Pro permite utilizarea nelimitată și adaugă rate facturabile, mai multe proiecte și alte caracteristici pentru doar 5$, pentru fiecare utilizator în fiecare lună.

Se integrează cu aproape orice sistem.

Citește și: Sfaturi pentru o comunicare eficientă

  •  
  •  
  •  
  •  
  •