9 metode eficiente prin care câștigi loialitatea angajaților

9 metode eficiente prin care castigi loialitatea angajatilor

Pentru a avea o companie de succes, trebuie să devii tu însuți un exemplu pentru angajați. Există câteva comportamente pe care trebui să le adopți față de angajați pentru a le câștiga loialitatea și a rezolva eficient problemele care apar constant.

Potrivit entrepreneurs.com, există 9 comportamente pe care trebuie să le aplici dacă îți dorești angajați loiali.

1. Gândește în perspectivă. Explică-le clar angajaților ce aștepți de la ei și comunică-le din timp intențiile tale. Trebuie să ai întotdeauna pregătiți următorii pași astfel încât să le oferi angajaților timp pentru rezolvarea sarcinilor.

2. Vino întotdeauna mai devreme. Într-adevăr, trezitul de dimineață este o caracteristică a oamenilor de succes. Impune autodisciplină și multă responsabilitate, lucrurile pe care angajații tăi au nevoie să le vadă și la tine. Este un semn de respect pentru ei și pentru munca pe care o fac pentru tine. Respectă timpul acordat celor din jurul tău și setează un exemplu pentru ceilalți.

3. Fii disponibil! Este extrem de frustrant să alergi după un om în încercarea de a îi comunica ceva. Respectă-ți angajații și fă în așa fel încât comunicarea între voi să funcționeze corect.

4. Fii mereu informat. Atunci când conduci o afacere nu poți spune niciodată că ai învățat tot ce era de învățat. Constant apar noi provocări și noi subiecte de actualitate în domeniul în care activezi. Pune-te la curent cu ele și nu rămâne blocat în aceleași practici învechite.

5. Fii proactiv! Acordă atenție provocărilor și problemelor potențiale. Dacă le poți previne, nu mai e cazul să le rezolvi. Învață-ți angajații să gândească și ei astfel, pentru ca firma să se confrunte rar sau deloc cu situații de criză ori probleme urgente.

6. Fii de neoprit. A fi lider este mai întâi de toate o stare de spirit. Citește cartea „The Obstacle Is The Way”, de Ryan Holiday, și aplică metodele care te vor face să devii un lider de succes.

7. Fii abordabil. Nimănui nu îi place un șef de care se teme. Împrietenește-te cu angajații și încearcă să îi cunoști pe fiecare în parte. Fii ferm, dar agreabil și de încredere, astfel încât angajații să îți poată împărtăși problemele de care se lovesc.

8. Fii de folos. Poate crezi că a fi șef implică doar să te plictisești într-un birou 8 ore pe zi, însă lucrurile nu stau deloc așa.  Fă un efort pentru cei din jur și ajută-i acolo unde întâmpină probleme. Îți vei loializa angajații și vei câștiga respect din partea lor.

9. Fii înțelegător! Încearcă să fii empatic, nimic nu e mai rău decât un șef lipsit de empatie. Te ajută să realizezi conexiuni puternice cu oamenii din jurul tău și te face uman.

Sursa foto: Unsplash