Ce semnificație au culorile logo-urilor celor mai celebre branduri din lume- Galerie foto

Una dintre cele mai mari probleme pentru orice companie este să își aleagă un logo reprezentativ. Forma, culoarea, stilul lui contează foarte mult și pot avea o influență puternică asupra consumatorului.

Logo-ul devine atât de important încât atunci când un brand decide să îl modifice își asumă un risc foarte mare. Odată ce ai obișnuit consumatorii cu un anumit simbol, o modificare oricât de mică poate stârni critici chiar și în rândul celor mai fideli clienți. De aceea este esențial ca o companie să rămână consecventă de-a lungul timpului.

Pentru a înțelege mai bine cum funcționează identitatea unui brand și ce efecte psihologice poate avea un logo, cei de la HubSpot au realizat un studiu pornind de la ce mesaj transmit culorile celor mai cunoscute branduri din lume.

Studiul arată, de asemenea, că:

* noi avem capacitatea de a recunoaște un brand încă din perioada 3-5 ani

* cele mai valoroase branduri sunt: Apple (104.3 miliarde de dolari), Microsoft (56.7 miliarde de dolari), Coca-Cola (54.9 miliarde de dolari).

Citește și Care sunt brandurile în care românii au cea mai mare încredere

* crearea unui logo poate ajunge la sume record. Pepsi de exemplu a plătit un milion de dolari pentru un nou simbol. Twitter, în schimb, a avut nevoie de doar 15 dolari pentru un logo.

Puteți vedea detalii despre studiul lor în galeria de mai sus.

Sursă: Hubspot.com