Cei mai importanți directori de marketing sunt reuniți în Anuarul Directorilor de Marketing din România, o inițiativă unică în piață, aparținând Biz Agency.
Ajuns la a V-a ediție, anuarul este o radiografie a industriei, așa cum arată ea în 2019. Cartea realizată de către echipa Biz reunește peste 150 de directori de marketing și evidențiază, printre rânduri, și portretul marketerului român.
Iată care este portretul profesionistului în marketing:
- este o profesie predominant feminină, aproximativ 75% dintre persoanele care ocupă poziții de conducere în departamentele de marketing fiind femei;
- aproximativ 50% sunt absolvenți ai Academiei de Studii Economice din București;
- aproximativ 50% au absolvit studii postuniversitare și peste 75% au urmat cursuri și traininguri de specializare ținute fie în cadrul companiilor pentru care lucrează, fie în organizații acreditate în domeniu;
- vârsta medie este de 39 de ani;
- media experienței în domeniu este de aproximativ 14 ani.
„Fie că ne plac, fie că nu, reclamele ne influențează deciziile de cumpărare și atașamentul față de branduri. Intrăm zi de zi în contact cu rezultatele muncii lor, dar nu avem mereu ocazia să-i cunoaștem pe cei din spatele brandurilor. Așa că ne-am propus ca, an de an, să realizăm o radiografie a industriei prin intermediul profesionișilor din domeniu, strategii care creionează direcțiile de promovare și administrează bugetele celor mai puternice branduri prezente pe piața românească”, spune Loredana Săndulescu, director editorial Biz.
A cincea ediție a Anuarului Directorilor de Marketing din România a fost lansată recent, în cadrul Best Marketing, conferința Biz care se adresează oamenilor de marketing și comunicare și care a avut loc în data de 22 mai 2019.
Cei interesați pot achiziționa anuarul online, accesând următorul link: https://bestmarketingconference.ro/comanda
Costul achiziției este de 50 lei (TVA inclus) pentru formatul digital și 85 lei pentru varianta print (TVA inclus).